Νέα σελίδα για την Starbucks

Η μεγαλύτερη αλυσίδα καφετεριών στον κόσμο αλλάζει για μόλις τέταρτη φορά από την ίδρυσή της το 1971 και για πρώτη από την εισαγωγή στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 1992 το λογότυπό της, σε μια κίνηση που από τους ειδικούς χαρακτηρίζεται ως «κομβική», αφού σηματοδοτεί την πρόθεσή της να επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων της και πέρα από τα παράγωγα και τα συμπληρωματικά προϊόντα του καφέ.
Στο νέο λογότυπο θα εκλείψουν για πρώτη εντελώς οι λέξεις και θα μείνει μόνο η εμβληματική Σειρήνα σε πράσινο-άσπρο χρώμα. Το 1971 το χρώμα του λογότυπου ήταν καφέ-άσπρο και έγραφε «Starbucks Coffee and Tea» όταν η εταιρεία ξεκίνησε να πουλάει κόκκους καφέ στο Σηάτλ των ΗΠΑ. Το 1987 στο λογότυπο μπαίνει και το πράσινο χρώμα ενώ φεύγει η λέξη «Tea». Το 1992 το μόνο που αλλάζει είναι ότι «ραφινάρεται» το έμβλημα της Σειρήνας και σήμερα, το 2011, φεύγουν όλες οι λέξεις μαζί με το καφέ χρώμα και το περίβλημα του στρογγυλού λογότυπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...