Στράτος Τζώρτζογλου: «Έχω πάει με 4 γυναίκες ταυτόχρονα»


Τα όσα αποκαλύπτουν σήμερα οι ηθοποιοί για την ερωτική τους ζωή μάς έχουν αφήσει με το στόμα ανοικτό. Μετά τον Πασχάλη Τσαρούχα, και ο Στράτος Τζώρτζογλου μίλησε για τα ερωτικά του - εκείνος στο «Πρωινό mou» - λέγοντας ότι έχει πάει με τέσσερις γυναίκες ταυτόχρονα!Η συνέντευξη στο πρωινό δίδυμο του MEGA βρισκόταν σε εξέλιξη, όταν ο Γιώργος Λιάγκας θέλησε να του κάνει ακόμη μία ερώτηση: «Έχεις πει στο παρελθόν ότι έχεις πάει με πολλές γυναίκες… και θέλω να σε ρωτήσω κάτι ακόμη…» του είπε ο Γιώργος και ο Στράτος έσπευσε να τον διορθώσει: «Όχι, δεν είπα αυτό, είπα ότι έχω πάει με τέσσερις γυναίκες ταυτόχρονα!» του απάντησε, αφήνοντας και εκείνον και τη Φαίη με το στόμα ανοικτό…

«Τι; Σε αυτό υποκλινόμαστε όλοι οι άνδρες, έτσι;» είπε ο Γιώργος και η Φαίη, απογοητευμένη από αυτό που άκουσε, συμπλήρωσε, «πω πω, τώρα με έκαψε! Είχα ψιλοκαεί με αυτά που είπε, αλλά τώρα κάηκα ακόμη περισσότερο!»

Ο ηθοποιός δήλωσε ότι μέσα στα τελευταία εννέα χρόνια είχε τέσσερις σοβαρές σχέσεις, αριθμός που ο ίδιος θεωρεί ότι είναι πολύ μικρός σε σχέση με τις γυναίκες που του έχουν καταλογίσει κατά καιρούς τα περιοδικά. «Τα περισσότερα από αυτά που έχουν γράψει για εμένα είναι υπερβολές και ψέματα» ανέφερε χαρακτηριστικά, αποκαλύπτοντας ότι ιδίως μετά το διαζύγιό του, τα περιοδικά δεν του φέρθηκαν και με τον καλύτερο τρόπο.

Για τη σχέση του με τη Μαρία Γεωργιάδου, είπε ότι τον απελευθέρωσε. «Απελευθερώθηκα μέσα από τη σχέση μου. Ωρίμασα και αυτό που έζησα δεν είχε καμία σχέση με δέσμευση».

«Πιο πολλές ώρες είμαι πάνω στη σκηνή, παρά στο σπίτι μου» είπε, αναφερόμενος στο θέατρο, το οποίο χαρακτήρισε ως τη ζωή του. «Αναπνέω μέσα από αυτό και νομίζω ότι, εάν ποτέ φύγω από αυτό, δεν θα έχω τίποτα να ελπίζω στη ζωή μου».

Ο ηθοποιός, που αποτελεί το new entry στο σίριαλ «Η ζωή της άλλης» έχει αποκτήσει ένα παιδί από τον γάμο του με τη Μαρία Γεωργιάδου, με την οποία, όπως είπε, όταν δεν προλαβαίνει να συναντηθεί, μιλά μέσω skype.

ΠΗΓΗ: Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...