Κωνσταντίνος Γαλανός: «H Ελένη και εγώ περνάμε μία πολύ καλή φάση»

Συνεχίζεται το «χαλασμένο τηλέφωνο», όσον αφορά στη σχέση του Κωνσταντίνου Γαλανού και της Ελένης Φουρέιρα, και ο τραγουδιστής τήρησε σιγήν ιχθύος και στη σημερινή ανάκριση του Λιάγκα στο «Πρωινό mou». Από την αρχή της εκπομπής, ο Γιώργος Λιάγκας έλεγε πως θέλει να ρωτήσει τον Κωνσταντίνο αν τελικά είναι ή δεν είναι μαζί με τη Φουρέιρα, καθώς η Ελένη στην εκπομπή «Βράδυ» του Πέτρου Κωστόπουλου είχε δηλώσει ότι δεν έχει σχέση, ενώ ο Κωνσταντίνος λίγες μέρες μετά άφησε να εννοηθεί πως είναι μαζί.
Όταν ρωτήθηκε, λοιπόν, ο νεαρός τραγουδιστής για όσα γράφονται για εκείνον, απάντησε: «Δεν παρακολουθώ το τι λένε για μένα. Μου τα λένε». Αμέσως μετά, η Φαίη Σκορδά άρχισε να εξηγεί με λεπτομέρειες το τι έχει ειπωθεί και εκείνος σχολίασε: «Εγώ είπα ότι είμαστε και οι δύο πολύ καλά, ότι και η Ελένη και εγώ περνάμε μία πολύ καλή φάση, ότι έχουμε αφιερωθεί στις δουλειές μας», για να συμπληρώσει: «Δεν έχουμε πει ποτέ τίποτα με την Ελένη. Δεν μιλάω για τα προσωπικά μου. Είναι στάση ζωής. Είμαι απλά πολύ ευτυχισμένος αυτή την περίοδο».
Η Φαίη Σκορδά, θέλοντας να βγάλει τον καλεσμένο της από τη δύσκολη θέση, άλλαξε το θέμα της συζήτησης, λίγο όμως πριν πιάσει ο Κωνσταντίνος το μικρόφωνο, η κουβέντα επανήλθε στην Ελένη Φουρέιρα και ο ίδιος τόνισε: «Την Ελένη την ξέρω από πολύ παλιά. Έχουμε συνεργαστεί. Από τότε φαινόταν ότι είναι γεννημένη για να γίνει σταρ και όλοι είχαμε την περιέργεια να δούμε πότε θα γίνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...