Έβγαλε τον αληθινό του εαυτό


Για τη Δούκισσα Νομικού, αλλά και για το ζευγάρι που ξεχώρισε μίλησε ο Γιώργος Καπουτζίδης, λίγο πριν από τον τελικό του «Just The 2 Of Us».«Η Δούκισσα είναι ο καλύτερος χαρακτήρας που γνώρισα, είναι ένας άγγελος. Την αγαπώ πολύ, την έχω κρατήσει στην καρδιά μου, γιατί ένα τέτοιο δώρο το κρατάς παντοτινά». Ο ίδιος αποκάλυψε πως στο show αυτό έβγαλε τον αληθινό του εαυτό…
«Γνώρισα ανθρώπους, κέρδισα εμπειρία κι έβγαλα τον αληθινό μου εαυτό στο πλατό, γιατί είμαι έτσι, όπως με είδατε, και με την παρέα μου, φασαρτζής και άνετος». Το αγαπημένο του ζευγάρι, όπως ο ίδιος δήλωσε, ήταν η Τζώρτζια με τον Μιχάλη Μουρούτσο.

Πηγή: Τηλεθεατής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...