AΡΩΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ….

ΑΝΤΩΝΙΑ ΚΑΤΡΑΝΑ
Της Αντωνίας Κατράνα
Οι άντρες λένε ότι είμαστε περίεργα όντα. Ότι ο εγκέφαλός μας λειτουργεί με διαφορετικές στροφές. Ότι καμιά φορά άλλα λέμε, άλλα κάνουμε και άλλα εννοούμε. Ότι είμαστε πονηρά δημιουργήματα από την φύση μας. Ότι η καρδιά μας είναι άβυσσος. Ότι το μυαλό μας είναι… χάος. Και φυσικά έχουνε απόλυτο δίκιο.
Για να ζητήσουμε ένα ποτήρι νερό από τον σύντροφό μας, θα ξεκινήσουμε αναφέροντας τις ευεργετικές ιδιότητες του νερού στον ανθρώπινο οργανισμό, θα συνεχίσουμε λέγοντας πόσο κουραστήκαμε στην δουλειά, θα γλυκοκοιτάξουμε το έτερον ήμισυ λέγοντάς του ΠΟΣΟ γλυκός γίνεται όταν μας καταλαβαίνει…. Για να καταλήξουμε μετά από 45 λεπτά και αφού έχουμε βέβαια κορακιάσει στο… Ζουζούνι μουυυυυ… θα μου φέρεις ένα ποτηράκι νερόοοοο??? Οι 9,5 στις 10 είμαστε ακριβώς έτσι. Και είναι κακό? Έλα ντε..δεν το έχω επεξεργαστεί. Αν ήμουν άντρας θα κουραζόμουνα πάντως.

Στο σύνολό μας, κάνουμε την καθημερινότητά μας δύσκολη, αναλύοντας σε απελπιστικό βαθμό το παραμικρό και ασήμαντο δεδομένο ακόμη και της πιο απλής κατάστασης. Θα συζητήσουμε για τουλάχιστον 3 ώρες με την κολλητή μας, γιατί ο έρωτάς μας στο «καλημέρα» έβαλε 2 αποσιωπητικά και όχι θαυμαστικό… γιατί έβαλε 2 μόνο χαμογελάκια και όχι παραπάνω! Μη συζητήσω για την περίπτωση που δεν βάλει κανένα!!! Σε αυτή την τραγική περίπτωση, θα ήμασταν απόλυτα ικανές, μετά από 5 ώρες συζήτησης, να καταλήξουμε στο ότι μας απατάει!!!

Δεν θα ξεχάσω ποτέ, όταν στα φοιτητικά μου χρόνια, που πέρασα από το επάγγελμα της barwoman, ένα βράδυ ο τότε σύντροφός μου είχε την ατυχία να μιλάει με μία κοπέλα πάνω από 7 λεπτά και… να τον δω!!(η κοπέλα ήταν τουλάχιστον 198 κιλά. Δεν έχω πρόβλημα με τους υπέρβαρους, απλά το αναφέρω). Ο αδερφός του, λοιπόν, για να περάσει με ενδιαφέρον και γέλια το βράδυ του, με φώναξε ψιλοδιακριτικά και μου είπε το εξής: « Δες πώς την κοιτάει!». Περιττό να σας πω ότι έβαζα ποτά και επειδή τα μάτια μου ήταν αλλού, περισσότερε ποτό έπεφτε στην μπάρα ΠΑΡΑ στα ποτήρια!! Το μυαλό μου κουρκούτι! Μέσα στις μουσικές και τους καπνούς επεξεργαζόμουνα τα λόγια του αδερφού του, αγριοκοιτούσα την κοπέλα εντονότατα, και σαν να μου φαινόταν ότι έχει δίκιο! Την γλυκοκοιτούσε! Πονηρά μάλιστα!(έτσι νόμιζα). Έπλασα ήδη το σενάριο! Με απατούσε με αυτή!!! Φώναξα και την κολλητή μου να της το ανακοινώσω ότι είμαι μια κερατωμένη, της έδειξα και την αντίζηλο, με είπε τρελή, το προσπέρασα, και αποτρελάθηκα! Το μάτι μου γυάλισε, το φρύδι σηκώθηκε, το μαλλί από τον ιδρώτα και το άγχος ψιλοσγούρυνε, για να μη μιλήσω για τους παλμούς, που είχαν ξεπεράσει τους 340!!!(που σε άλλη περίπτωση θα έφταναν τόσο με διαφορετικό τρόπο…). Ο άντρας μου, λοιπόν, με παρατήρησε με την άκρη του ματιού, όπως έκανε πάντα… ήρθε προς το μέρος μου.. και για να βολιδοσκοπήσει μου ζήτησε ένα ποτήρι νερό. Αλλά και γω…ΚΥΡΙΑ!!! Του το έβαλα!! Αλλά αμέσως μετά του είπα: «Πάρτο καραγκιόζη!!!». Δεν σοκαρίστηκε βέβαια… αντιθέτως κοίταξε τον αδερφό του με ένα άκρως δολοφονικό βλέμμα, ήπιε το νεράκι του, χωρίς αντίδραση και με το πιο γαλήνιο ύφος του κόσμου εκείνος ο ΗΡΩΑΣ είπε: «Την δροσιά σου είχε!» Τι να πεις? Εκεί δεν λες τίποτα! Είναι πολύ εύκολο για μας να κάνουμε σενάρια. Σε αντίθεση με σας που πρέπει να δείτε κάτι με τα μάτια σας.

Θέλω να καταλήξω ότι σαφώς είμαστε πιο υπερβολικές. Σε όλα μας. Αλλά τουλάχιστον, η αντίδρασή μας στην «αλλαγή» είναι Άμεση..Απόλυτη.. Η ταχύτητα των αντανακλαστικών μας θα σόκαρε ακόμη και τον Φέτελ!!! Ενώ εσείς ΤΟΣΟ ΑΠΛΟΙ και γήινοι σε βαθμό χαζαμάρας, που λέμε και στην Θεσσαλία. Σας αρκεί ένα βλέμμα για να πειστείτε ότι λέμε την αλήθεια. Η περίπτωση των γυναικών, που έχουν την ικανότητα να λένε ψέματα με τα μάτια, δεν σας περνάει ΚΑΝ από το μυαλό! Ώρες- ώρες μας κάνετε να σας θεωρούμε τελείως χαλβάδες και να αναρωτιόμαστε: « Μα πόσο γίδια είστε???» (απλά δεν σας το λέμε). Αφήστε που αντιδράτε με ρυθμούς χελώνας στις αλλαγές γύρω σας. Πιο αργοί και από τον Θάνατο είστε!

Οι 8 στους 10 από σας δεν είναι ποτέ έτοιμοι να κάνουν ΑΛΛΑΓΗ. Ακόμα και όταν οι αποδόσεις του αυτοκινήτου σας, σας πουλάνε, ακόμα και αν γυρνάτε κάθε μέρα 2-3 αντιπροσωπείες, αυτοκίνητο θα αλλάξετε όταν… χωρίσετε. Ακόμα και αν ερωτευτείτε παράφορα, θα προτιμήσετε να λέτε 5.000 ψέματα την μέρα, να κινητοποιήσετε κολλητούς και γνωστούς για να καλύπτουν τις πομπές σας(με κίνδυνο να βράσετε και σεις και ΟΛΟ το παρεάκι στην κόλαση!! J) από το να χωρίσετε την άχρωμη και άοσμη .. νυν. Η οποία βέβαια άχρωμη..μην την βλέπετε έτσι… αν την εκνευρίσετε πραγματικά, θα το βγάλει το χρωματάκι που κρύβει μέσα της! Και τα παπούτσια στο χέρι θα είναι το λιγότερο που θα σας χαρίσει.. Τα «δώρα» τα καλά, να ξέρετε οι άχρωμες..τα φυλάνε για το τέλος.Εγγύηση.

Το βόλεμα και το.. ξαναβόλεμα είναι μια επίπονη διαδικασία, που θέλει χρόνο.. και αντοχές. Σε κάθε περίπτωση..σας έχω νέα! Ευχάριστα. Ο ΑΝΤΡΑΣ θα επιλέγει πάντα την ΓΥΝΑΙΚΑ… Όσοι αιώνες και αν περάσουν.. Και η ΓΥΝΑΙΚΑ τον ΑΝΤΡΑ. Ο άντρας και η γυναίκα(χωρίς κεφαλαία),αντιστοίχως θα αλληλοεπιλέγονται. Η πρώτη περίπτωση ζευγαριού θα ζήσει την σχέση για πάντα..Αιώνια. Ενδεχομένως να φτάσουν πιο πέρα… από το πέρα..ακόμη και αν δεν είναι κάποια στιγμή μαζί. Η δεύτερη περίπτωση ζευγαριού θα ζήσει μία γλυκιά σχέση..χωρίς εντάσεις. Οι εντάσεις δεν είναι γι’ αυτούς.. ούτε για την περίπτωσή τους.

Το τι έχει επιλέξει, λοιπόν, ο καθένας μας, το τι επιλέγει και το τι πρόκειται να επιλέξει, έχει να κάνει ΜΟΝΟ με ένα πράγμα.. Με το αν είμαστε γυναίκες ή ΓΥΝΑΙΚΕΣ.. και σεις άντρες ή ΑΝΤΡΕΣ. Το «ζεύγος» άντρα- γυναίκας, δεν έχει κανένα σημασιολογικό( ούτε καν πρακτικό) ενδιαφέρον. Τουλάχιστον για μένα. Το «ζεύγος» ΑΝΤΡΑ- ΓΥΝΑΙΚΑΣ, αντιθέτως, έχει εμπνεύσει όλους αυτούς, που έχουν κρατήσει ή κρατάνε… στυλό. Είναι ευλογία τελικά.. και το να γράφεις.. και το να είσαι.. ΓΥΝΑΙΚΑ.

Όσον αφορά την συχνή αλλαγή της διάθεσής μας, έχει να κάνει με ένα άλλο ταλέντο μας… Αντιλαμβανόμαστε την διαφορετικότητα της κάθε στιγμής.. απλά ΕΣΕΙΣ δεν την βλέπετε… Η ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ δεν ήταν άλλωστε ΠΟΤΕ το ατού σας!

Και θα κλείσω μεταφράζοντας την περίφημη φράση της θρυλικής διδυμίνας Μονρόε, για να πειστεί και όποιος δεν πείστηκε για την διαφορά ΓΥΝΑΙΚΑ από γυναίκα. Και ΑΝΤΡΑ από άντρα. Είναι μία φράση, που από την παραπάνω τετράδα, μόνο μία θα μπορούσε να την πει… μία.. ΓΥΝΑΙΚΑ.

« Είμαι εγωίστρια, ανυπόμονη και λιγάκι ανασφαλής. Κάνω λάθη, χάνω τον έλεγχο, και κατά περιόδους είμαι δύσκολη στο να με χειριστεί κάποιος. Αλλά αν δεν μπορείς να με κουμαντάρεις, όταν είμαι στα χειρότερά μου, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ δεν με αξίζεις, όταν είμαι στα καλύτερά μου.»

                                                  ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ…

                                                  ΜΕ ΑΠΟΨΗ…

ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΩΝΙΑ ΤΟΥ 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

andonia.. bar woman ΓΥΝΑΙΚΑ..ΡΑ.. thiva place

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...