Ποια pop star έβαλε εναντίον της βασίλισσας;

Η Charlotte Church είναι στη showbiz από 11 χρόνων και έχει γνωρίσει πολλούς πολιτικούς και γαλαζοαίματους.
Στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «Esquire», η 24χρονη τραγουδίστρια έριξε τα βέλη της στους Tony Blair, George Bush, στη βασίλισσα της Αγγλίας και στο «X Factor».
Η Church ανέφερε πως, όταν ήταν 14 ετών, είχε συναντήσει τον Tony Blair, τότε πρωθυπουργό της Αγγλίας, και τον είχε ρωτήσει γιατί πρέπει να δίνει το 40% των χρημάτων της στο κράτος, αφού δεν είχε δικαίωμα να ψηφίζει και αυτός απλώς την αγνόησε.
Είπε, επίσης, πως λυπάται τη βασίλισσα και τη χαρακτήρισε: «μια γριά γυναίκα που δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει έξω από το παλάτι».
Δεν ξέχασε και τον πρώην πρόεδρο των Η.Π.Α. George W. Bush, για τον οποίο είχε μια προσωπική εμπειρία να εξιστορήσει.
«Ήμουν καλεσμένη να τραγουδήσω στο πάρτι που είχε κάνει ο Λευκός Οίκος, όταν είχε εκλεγεί πρόεδρος ο Bush. Μετά την εμφάνισή μου, με ρώτησε από πού είμαι, του απάντησα πως είμαι από την Ουαλία και μου είπε “Σε ποια πολιτεία είναι αυτό;” πώς γίνεται να μην ξέρει πως η Ουαλία δεν είναι στην Αμερική;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...