Λευτέρης Λαζάρου: «Έχω ένα εκπληκτικό διαζύγιο»


Κάθε μέρα και από λίγο θα κυκλοφορεί η συνέντευξη του Λευτέρη Λαζάρου στο περιοδικό «People»... Τώρα που η τηλεόραση ανακάλυψε το «χρυσωρυχείο» των μαγείρων, θα τους αναγάγουμε και αυτούς σε λαμπερές παρουσίες.Ας μάθουμε, λοιπόν, τα προσωπικά του συμπαθέστατου μάγειρα:
«Οι σχέσεις με την πρώην σύζυγό μου είναι οι καλύτερες. Μπορεί να μην πέτυχε ο πρώτος μου γάμος, όμως έχω ένα εκπληκτικό διαζύγιο. Η πρώην γυναίκα μου έχει βαφτίσει την κόρη μου, Ηλέκτρα. Ισορροπήσαμε πολύ ωραία τα πράγματα. Μπορεί ο γάμος μας να μην τράβηξε, όμως μείναμε φίλοι. Μεγαλώσαμε τον γιο μας, τον Νίκο, εξαιρετικά. Ο Νίκος γνώρισε δύο μαμάδες και δύο μπαμπάδες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...