20πλάσιο πρόστιμο...και Τειρεσία... για όσους δεν πληρώνουν διόδια...

Την έγκριση να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των οχημάτων των οδηγών, που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, εξασφάλισαν από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων οι κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας (Ολυμπία Οδός, Μορέας, Νέα Οδός, Κεντρική Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου).
Ως εκ τούτου, εφεξής θα μπορούν να κινούν τη διαδικασία έκδοσης διαταγής πληρωμής για την είσπραξη οφειλών από το Πρωτοδικείο, υποχρεώνοντας τους οδηγούς να καταβάλουν το 20πλάσιο του αντιτίμου. Αν μάλιστα ο οδηγός εξακολουθήσει να μην πληρώνει, τότε θα εγγράφεται και στον Τειρεσία. Το φαινόμενο “ανυπακοής” των οδηγών στην υποχρέωση να πληρώνουν το αντίτιμο χρήσης του οδικού δικτύου έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις.

Ένα ποσοστό της τάξεως του 20% όσων καθημερινά κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο στους σταθμούς των διοδίων, ενώ καθημερινά πραγματοποιούνται στοχευμένες καταλήψεις σε σταθμούς διοδίων από οργανωμένες ομάδες πολιτών (Επιτροπές Διόδια STOP, oxidiodia.gr κ.α.), οι οποίες προτρέπουν τους οδηγούς να μην πληρώνουν.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Τετάρτης (05/01),ο διευθυντής λειτουργίας αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, Γιάννης Νασούλης, ανέφερε ότι οι οδηγοί “θα πρέπει να πεισθούν να πληρώνουν τα διόδια, όπως πληρώνουν το εισιτήριο στα λεωφορεία, αλλά κυρίως να κατανοήσουν την τεράστια σημασία των έργων στην ανάπτυξη και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων”.

Εν τω μεταξύ, η “Ολυμπία Οδός” έγινε η τέταρτη κοινοπραξία, που ανακοίνωσε αυξήσεις στα διόδια, που θα ισχύσουν πιθανότατα μέσα στον Ιανουάριο.

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, που επικαλείται η "Καθημερινή" (05/01), το μεγαλύτερο ποσοστό άρνησης καταγράφεται στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης: από Μαλιακό έως Κλειδί στο 15% και από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια στο 6-7%. Πολύ μικρά -περίπου 1%- είναι τα αντίστοιχα ποσοστά στους δύο άξονες της Πελοποννήσου (Ελευσίνας - Πατρών και Κορίνθου - Μεγαλόπολης). Κατάληψη των διοδίων ετοιμάζουν φορείς της Πελοποννήσου

Να ανοίξουν τα διόδια σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητόδρομου από την Ασέα μέχρι την Κόρινθο, καλεί όλους τους πολίτες και τους φορείς της Πελοποννήσου στις 3 το μεσημέρι της Κυριακής (09/01), η προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα διόδια.

Οι πολίτες και οι φορείς της Μεσσηνίας θα ανοίξουν τα διόδια της γέφυρας Μάναρη στην Ασέα. Οι Αρκάδες και οι Λάκωνες τα διόδια της Νεστάνης και οι Κορίνθιοι με τους Αργολιδείς τα διόδια του Σπαθοβουνίου.

Όπως σημείωσε σε ανακοίνωσή της η Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα διόδια, “η κίνηση αυτή προγραμματίστηκε στο πλαίσιο πανελλαδικής αντίδρασης που γίνεται την ίδια μέρα σε όλη την Ελλάδα απ' όλες τις επιτροπές, ανοίγοντας όλους τους σταθμούς διοδίων από τη Θεσσαλονίκη ως την Καλαμάτα, ξεκινώντας ένα νέο κύκλο αγώνων απέναντι σε όσους θέλουν να ξεπουλήσουν τη χώρα, τη ζωή και το μέλλον μας”. Μαγκριώτης: Είναι λάθος η κίνηση των πολιτών να μην πληρώνουν τα διόδια

Παρότι επεσήμανε το υπαρκτό πρόβλημα των ακριβώς διοδίων, ο υφυπουργός Μεταφορών, Γ. Μαγκριώτης, χαρακτήρισε “λάθος” την κίνηση των πολιτών, να μην πληρώνουν διόδια, ενώ παραδέχθηκε, πως πράγματι υπάρχει απειλή, κοινοπραξίες που έχουν αναλάβει την κατασκευή μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, να αποχωρήσουν από τα έργα.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το μεσημέρι της Τετάρτης (05/01) ο κ. Μαγκριώτης τόνισε: "Υπάρχει η απειλή να φύγουν. Επισήμως δεν μας έχουν θέσει το ζήτημα, αλλά το ακούμε δεξιά κι αριστερά", ενώ όσον αφορά στα διόδια, είπε: “Ζημιώνουν όχι μόνο το κράτος, που εισπράττει μόνο τον ΦΠΑ απο το κάθε αντίτιμο διοδίου. Αλλά και οι κατασκευάστριες κοινοπραξίες που υφίστανται ζημιά, θα στραφούν εναντίον του δημοσίου για διαφυγόντα κέρδη”.

Ο κύριος Μαγκριώτης δήλωσε, επίσης, ότι εδώ και λίγο καιρό, οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες, έχουν σταματήσει τη χρηματοδότησή τους, επικαλούμενες τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, τη μείωση της ροής των αυτοκινήτων, λόγω της οικονομικής κρίσης και τη μη πληρωμή διοδίων, καθως και την αύξηση των επιτοκίων σε σχέση με την περίοδο που υπεγράφησαν οι συμβάσεις. "Εμεις", υπογράμμισε ο υφυπουργός, "θεωρούμε πως οι απαιτήσεις των τραπεζών είναι υπερβολικές. Το δημόσιο θα προσπαθήσει και θα τα καταφέρει να είναι σωστό στις συμβατικές του υποχρεώσεις."

Όπως εξήγησε, ο υφυπουργός, οι κοινοπραξίες και οι τράπεζες έχουν κληθεί από το Υπουργείο Υποδομών, σ΄ έναν υπεύθυνο διάλογο για να "σωθούν οι αυτοκινητόδρομοι", προς το συμφέρον του ελληνικού δημοσίου και των ίδιων των εταιρειών.
ΠΗΓΗ:Cosmos.gr

1 σχόλιο:

Γιαννης είπε...

Επειδή στο έρθρο υπάρχουν ανακρίβειες σας ενημερώνω: Όπως ανέφερε σε ρεπορτάζ του το Σκάι ήδη το 60% των διερχόμενων από τους εθνικούς δρόμους, συμπολιτών μας, ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ διόδια. Μέσα στον πανικό τους, στο γιγαντωμένο κίνημα ενάντια στα διόδια, οι ιδιωτικές κοινοπραξίες που εκμεταλλεύονται τους δημόσιους δρόμους, «επιστράτευσαν» το πολιτικό τους προσωπικό, δηλαδή τους κυβερνητικούς παράγοντες καθώς και τα γνωστά «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ προκειμένου να τρομοκρατήσουν τους πολίτες που αρνούνται να σκύψουν το κεφάλι, και υπερασπίζονται το Συνταγματικό τους δικαίωμα (άρθρο 5), να διακινούνται ελεύθερα μέσα στη χώρα, ασκώντας το!
Οι αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις, που υπογράφηκαν το 2007 στη βουλή, επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, με τη σύμφωνη γνώμη ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ παραχωρούν την εκμετάλλευση των δημόσιων, εθνικών μας δρόμων σε ιδιωτικές πολυεθνικές. Τους εθνικούς μας δρόμους που έχουμε πληρώσει τόσα χρόνια από την εφορία αλλά και με διόδια, τέλη κυκλοφορίας και φόρους στα καύσιμα.
Στις ίδιες τις συμβάσεις παραχώρησης προβλέπεται ότι η μόνη υπεύθυνη για την είσπραξη των διοδίων είναι η εταιρία και το δημόσιο δεν έχει καμία εμπλοκή. Επίσης προβλέπεται ότι φωτογράφιση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος μπορεί να γίνει μόνο όταν ο σταθμός διοδίων λειτουργεί με το σύστημα της ελεύθερης ροής οχημάτων (χωρίς μπάρες δηλαδή, Ν.3535 άρθρο 3).

Επίσης οι συμβάσεις προβλέπουν μία σειρά όρων οι οποίοι πρέπει να πληρούνται προκειμένου οι εταιρείες αυτές να έχουν το δικαίωμα είσπραξης διοδίων (ολοκληρωμένο δίκτυο ασφαλών παραδρόμων, χιλιομετρική χρέωση, ηχοπετάσματα, φωτισμός, τουαλέτες κλπ κλπ) που φυσικά δεν πληρούνται. Και φυσικά το κράτος κάνει τα στραβά μάτια!
Ο κόσμος ξύπνησε!!!
Δεν τρώμε ούτε το κουτόχορτο που μας πλασάρουν τα ΜΜΕ, ούτε τα ψέματα τα οποία για πολλοστή φορά μας λένε οι κυβερνήσεις. Γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας, εξοργιζόμαστε με τα χαράτσια και την αδικία, οργανωνόμαστε από τα κάτω και αγωνιζόμαστε συλλογικά και πανελλαδικά.

Επειδή δεν τα φάγαμε μαζί και επειδή, μάλλον με κάποιον τα φάγατε, κοιτάξτε να βρείτε τους συνδαιτυμόνες σας στα πρόσωπα αυτών των οποίων τα κέρδη με τόσο ζήλο υπερασπίζεστε!

Εμάς θα μας βρείτε απέναντι σας, αλληλέγγυους με το εργατικό κίνημα του οποίου αποτελούμε αναπόσπαστο κομμάτι!

Συνεχίζουμε να μην πληρώνουμε διόδια! Δεν μας τρομοκρατείτε, μας εξοργίζετε και κλιμακώνουμε τη δράση μας!

Όλοι την Κυριακή 9/1/2011 στα Πανελλαδικά Ανοίγματα των διοδίων, από τις Επιτροπές Αγώνα!

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ - ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων Πολιτών και Εργαζομένων ενάντια στα διόδια - Πανελλαδικό Συντονιστικό
epitropesdiodiastop.blogspot.com
www.oxidiodia.gr

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...