Την αντίδραση του πρώην υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών Γιώργου Αλογοσκούφη προκάλεσε η διαβίβαση στη Βουλή δικογραφίας που αφορά την υπόθεση της πώλησης μετοχών του ΟΤΕ στην Deutsche Telekom το Μάρτιο του 2008. «Η αποκρατικοποίηση του ΟΤΕ υπήρξε κεντρική πολιτική επιλογή της κυβέρνησης της ΝΔ καθώς και των προηγούμενων κυβερνήσεων και υλοποιήθηκε με πλήρη διαφάνεια, σύμφωνα με το νόμο περί αποκρατικοποιήσεων και καθημερινά αποδεικνύεται εξαιρετικά επωφελής για το ελληνικό δημόσιο» αναφέρει ανακοίνωση που εξέδωσε...











http://crimesonair.blogspot.com/








