ΑΙΓΙΟ: Η ιστορία μιας... Αιγιώτισσας που έγινε ταινία!


http://egionews.blogspot.gr/
Σήμερα αρχίζει να προβάλλεται στους κινηματογράφους η ταινία «Love in the End» - «Η αγάπη έρχεται στο τέλος», που είναι γυρισμένη σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Κωνσταντινούπολη.

Η ταινία βασίζεται σε τρεις πραγματικές ιστορίες ανεκπλήρωτου έρωτα που επιλέχτηκαν από τις εκατοντάδες που έστειλε το κοινό, προκειμένου.... γνωστή εταιρεία με σοκολάτες να τους δώσει το happy end που ποτέ δεν είχαν!

Μία από αυτές τις τρεις ιστορίες είναι και μιας νεαρής Αιγιώτισσας! Πρόκειται για την 18χρονη Μαρία Μακάση, που μίλησε αποκλειστικά στο www.aigialeianews.gr και στην εφημερίδα «Τα Νέα της Αιγιάλειας» για το πως προέκυψε η συμμετοχή της στον διαγωνισμό, ενώ περιμένει με ανυπομονησία να δει την ταινία:

«Ήμουν στον υπολογιστή μου και παρατήρησα ότι υπήρχε ένας διαγωνισμός, που έλεγε να γράψει ο καθένας μία ιστορία γύρω από τον έρωτα και είπα γιατί όχι δεν έχω να χάσω κάτι. Κάθισα λοιπόν και έγραψα την ιστορία μου και αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα ότι θα επιλεχτεί. Θυμάμαι εκείνη την ημέρα, άνοιξα τον υπολογιστή και είδα το e-mail από την εταιρεία που μου έδιναν συγχαρητήρια που έχει επιλεγεί η ιστορία μου για να μπει στην ταινία. Η ιστορία που έγραψα, είναι αληθινή. Μιλάει για τον πρώτο έρωτα, που τον βίωσα όταν πήγαινα στο γυμνάσιο και ερωτεύτηκα ένα φίλο μου. Θα παραβρεθώ στην πρεμιέρα της ταινίας. Είναι πολύ περίεργο το συναίσθημα να δω την ιστορία μου, είμαι πάρα πολύ χαρούμενη βεβαίως και περιμένω πως και πώς να δω την ταινία, όχι μόνο εγώ αλλά και οι φίλοι μου».

Κλείνοντας η νεαρή Αιγιώτισσα, εν' όψει και του Αγίου Βαλεντίνου, παροτρύνει τον κόσμο να δείχνει τα συναισθήματά του και να τολμήσει να ερωτευτεί:

«Να τολμήσει να ερωτευτεί ο κόσμος, να κάνουν το «βήμα» και να έχουν θάρρος, να δηλώνουν τα συναισθήματά τους χωρίς να φοβούνται γιατί είναι ότι καλύτερο νομίζω. Μπορεί να «κολλάς» και να νιώθεις κάπως, αλλά κάνεις το καλύτερο νομίζω με το να δείχνεις τα συναισθήματα σου στον άλλον και να μην τα κρύβεις».

Μάλιστα, στην ιστορία της νεαρής Αιγιώτισσας, πρωταγωνιστούν η Κατερίνα Γερονικολού και ο Πάνος Βλάχος που υποδύονται την Αλίκη και τον Γιώργο αντίστοιχα, με την υπόθεση να έχει ως εξής: Ο Γιώργος είναι φίλος με την Αλίκη από το νηπιαγωγείο.

Εδώ και δεκαοχτώ χρόνια, μαζί. Φίλοι. Μόνο που ο Γιώργος, εδώ κι ένα χρόνο, δεν αισθάνεται πια φίλος της. Δεν του φτάνει να είναι φίλοι. Αλλά δεν ξέρει πώς να της πει ό,τι αισθάνεται. Φοβάται πως η Αλίκη θα τρομάξει, όπως τρόμαξε κι εκείνος όταν κατάλαβε ότι την ερωτεύτηκε.

Γι' αυτό αποφασίζει να της πει ένα ψέμα. Ένα ψέμα που ενώ περιμένει να τον οδηγήσει κοντά, θα τον φέρει ακόμα πιο μακριά της.



Πηγή: thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...