Εφημερίδα “Τα νέα της Αιτωλοακαρνανίας”: Άνοδος 700% για τη Χρυσή Αυγή στην Αιτωλοακαρνανία:
“Συγκεκριμένα η ακροδεξιά παράταξη ξεπέρασε κάθε προηγούμενο στο νομό, προκαλώντας έτσι τη … ζήλια των δύο μεγάλων κομμάτων που δεν κατάφεραν να αυξήσουν τις δυνάμεις τους. Σύμφωνα πάντως με τα τελικά αποτελέσματα των περιφερειακών εκλογών, ο συνδυασμός “Εθνική Συσπείρωση” που στήριζε ο Λαϊκός Σύνδεσμος – Χρυσή Αυγή, έλαβε 3.496 ψήφους στο νομό Αιτωλοακαρνανίας και ποσοστό 2,57%.
Το αποτέλεσμα όπως είναι αναμενόμενο “έφερε” και το πανηγυρικό σχετικό δελτίο τύπου, το οποίο μεταξύ άλλων αναφέρει: [...] (ακολουθεί η αρχη του δελτίου τύπου μας)
Άξιο αναφοράς είναι και το κλείσιμο του εν λόγω δελτίου τύπου με τη φράση “Ζήτω η αιωνία Ελλάς”
——













