O Βρυώνης πίσω από το GR TV


 Πίσω από το νέο κανάλι είναι ο Φίλιππος Βρυώνης που έχει στην κατοχή του το extra channel. Μέχρι εδώ όλα καλά. Όμως ο κ. Βρυώνης είναι βασικός μέτοχος της εταιρείας ALMA ATERMON. Ναι είναι η εταιρεία με τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες που έχει απασχολήσει ΑΡΝΗΤΙΚΑ κατά κύριο λόγο τα ΜΜΕ. Στην διάθεση μας υπάρχει καταγγελία που έχει αναρτηθεί παλιότερα στο διαδίκτυο από άλλο blog . Καθώς και κάποιες αποφάσεις δικαστηρίων που αφορούν την συγκεκριμένη εταιρεία. Για τον λόγο αυτό ενημερώνουμε από τώρα τους δημοσιογράφους που θα εργαστούν στο νέο κανάλι για να μην λένε ύστερα ότι δεν ήξεραν που έμπλεκαν. Διαβάστε λοιπόν τι εστί η ALMA ATERMON και ο βασικός της μέτοχος και ιδιοκτήτης του GR TV.


Ως γνωστόν, οι διαφημιστικές πινακίδες που έχουμε δει κατά καιρούς να ξηλώνονται, φέρνουν έσοδα για τις δημοτικές επιχειρήσεις των δήμων αλλά και για τις εταιρείες που τις εκμεταλλεύονταν...
Τον Φεβρουάριο του 2007 η Alma Aτέρμων και ο βασικός της μέτοχος Φ. Βρυώνης υπέγραψαν με την Affichage συμφωνία για την πώληση 10.000 νόμιμων θέσεων υπαίθριας διαφήμισης, των «επιπλώσεων δρόμου», δηλαδή πάνελ, ξυλοκατασκευές, αφίσες κ. λπ., και ορισμένων εταιρειών του ομίλου. Το τίμημα ορίστηκε στα 64,9 εκατ. ευρώ. Η πώληση των στοιχείων θα ήταν σταδιακή με ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Ιούλιο του 2009.ενώ ουσιαστικά η Ατέρμων πούλησε το σύνολο της επιχειρηματικής της δραστηριότητας, η διοίκησή της είχε ανακοινώσει στο χρηματιστήριο ότι πουλήθηκαν κάποια περιουσιακά στοιχεία προκειμένου να αναπτυχθεί η εταιρεία στο εξωτερικό (χρηματιστηριακές ανακοινώσεις Μαρτίου - Ιουλίου 2007). Παρουσιάστηκε, δηλαδή, μία διαφορετική εικόνα για την εταιρεία.
Εν τω μεταξύ, όπως υποστηρίζουν πηγές από την Ελβετία, μόλις το καλοκαίρι του 2009 κατάλαβε η Affichage ότι οι διαφημιστικές θέσεις που είχε αγοράσει «ήταν κατά άλλους ημινόμιμες και κατά άλλους παράνομες», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά και στο ελβετικό δημοσίευμα και μόλις 500 ήταν νόμιμες. Ωστόσο, ο νομικός εκπρόσωπος της ελληνικής πλευράς κ. Γιάννης Ξυθάλης σχολιάζει: «Πώς μία σοβαρή επιχείρηση υπογράφει μία συμφωνία αγοράς χωρίς προηγουμένως να έχει ελέγξει την ύπαρξη των απαιτούμενων αδειών;».
Η πλευρά των Ελβετών υποστηρίζει ότι το νομικό καθεστώς για την υπαίθρια διαφήμιση της Ελλάδας διαφέρει από την υπόλοιπη Ευρώπη και ως εκ τούτου εμπιστεύτηκαν τους χειρισμούς και τις εξηγήσεις του Φ. Βρυώνη. Εμπιστεύτηκαν, επίσης, τις ελληνικές χρηματιστηριακές αρχές που εποπτεύουν τις εισηγμένες εταιρείες, καθώς και το γεγονός ότι η Alma Ατέρμων ήταν ηγέτιδα του κλάδου με μερίδιο 74%. Αργότερα, η Affichage υπέστη και νέα ζημία, όταν η ελληνική πολιτεία εφάρμοσε τη νομοθεσία περί υπαίθριας διαφήμισης.
Τότε οι διαφημιστικές πινακίδες της χαρακτηρίστηκαν ως ρύποι και απομακρύνθηκαν. Μία νομοθεσία του 2003 την οποία γνώριζε ο Φ. Βρυώνης, όπως υποστηρίζει η ελβετική εταιρεία.
Πώς δόθηκαν τα λεφτά
Η υλοποίηση της συμφωνίας ξεκίνησε άμεσα με την καταβολή 24 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την ελβετική πλευρά, το ποσό αυτό δεν κατετέθη στο ταμείο της εισηγμένης αλλά σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό στενού συγγενή του Φ. Βρυώνη. Στη συνέχεια κατεβλήθησαν στην Alma Ατέρμων 18 εκατ. ευρώ για την αγορά όλων των παγίων και των μισθώσεων που έχει. Ακολούθησε η πώληση αντί 43 εκατ. ευρώ περίπου των εταιρειών Δόμηση και Clear Media, αντικείμενο των οποίων ήταν οι συμβάσεις μισθώσεων με τους δήμους (Δόμηση) και του ιδιώτες (Clear Mεdia). Επίσης, κατεβλήθησαν 4,5 εκατ. ευρώ στον Φ. Βρυώνη προκειμένου να μην ανταγωνιστεί στο μέλλον την Affichage.Η αγορά αναμένει την απάντηση του Ελληνα επιχειρηματία που κατηγορείται ευθέως και τις νέες εξελίξεις της υπόθεσης.
Το χρονικό
1986: Με την επωνυμία Ατέρμων, αρχίζει τη δραστηριοποίησή της η εταιρεία, αναλαμβάνοντας την αποκλειστική διαφημιστική εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων των βαγονιών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου (ΗΣΑΠ).
1987: Υπογράφει ανάλογη συμφωνία με τα τρόλεϊ και τα πράσινα αστικά λεωφορεία.



1989 - 1998: Εισάγει από τη Γερμανία τα «Panels» (υπαίθριες φωτεινές διαφημίσεις), τα τοποθεί στους σταθμούς του ΗΣΑΠ και αποκτά την αποκλειστική διαφημιστική τους εκμετάλλευση. Πρωτολανσάρει τα ζωγραφισμένα τρόλεϊ ως διαφημιστικό μέσο, εκμεταλλεύεται διαφημιστικά τους κοινόχρηστους χώρους των δήμων, τοποθετεί υπαίθριες φωτεινές διαφημίσεις, αλλά και επιδαπέδιες διαφημίσεις σε μεγάλα σούπερ μάρκετ.

Αποκτά τη διαφημιστική εκμετάλλευση των 480 αστικών λεωφορείων της Θεσσαλονίκης καθώς και των χώρων της Διεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) και του Ολυμπιακού Σταδίου.



1999 - 2000: Εισάγεται στην Παράλληλη Αγορά του Χρηματιστηρίου, στη συνέχεια απορροφά την Alma Media Center και μετονομάζεται σε Αλμα Ατέρμων.



2006: Τον Οκτώβριο η μετοχή μπαίνει στην επιτήρηση, καθώς δεν εξηγεί ορθά τις επενδύσεις της σε τρεις ανώνυμες εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού.



2007: Τον Φεβρουάριο υπογράφει τη συμφωνία με την ελβετική Affichage.



2010: Τον Απρίλιο αναστέλλεται η διαπραγμάτευση της μετοχής της.”



Όπως βλέπετε η εκάστοτε πολιτική ηγεσία ήταν καλός πελάτης της ΑΛΜΑ ΑΤΕΡΜΩΝ του κ. Βρυώνη. Η φωτο απο τη λεωφόρο Συγγρού το 2008.
Για την ανάπτυξη της δραστηριότητάς της στην Ελλάδα, η ελβετική εταιρεία ίδρυσε τη θυγατρική Affichage Hellas. Οπως υποστηρίζει, η οικονομική ζημία που υπέστη οφείλεται στο ότι οι θέσεις που αγόρασε ήταν στην πλειονότητά τους παράνομες ή ημινόμιμες. Ως εκ τούτου, επισημαίνει στην επιστολή της, κατέθεσε αγωγή για απάτη και φοροδιαφυγή εναντίον των Ελλήνων πωλητών, οι οποίοι, βάσει της συμφωνίας, παραχώρησαν το σύνολο της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας στην Affichage Hellas.
Ως πωλητές κατονομάζει τον κ. Βρυώνη, μέλη της οικογένειάς του αλλά και άλλα πρόσωπα που σχετίζονται με αυτόν. Επίσης, μετά από έρευνες που έγιναν τόσο μέσα στην επιχείρηση όσο και στις δραστηριότητές της στην Ελλάδα, ξεκίνησαν οι διαδικασίες για άσκηση αγωγής εναντίον πρώην εκτελεστικού μέλους του Δ.Σ. της Affichage Holding, που είχε την ευθύνη για τις διεθνείς υποθέσεις της εταιρείας. Παράλληλα, ενημερώνει ότι δύο μέτοχοι της ελβετικής επιχείρησης κατέθεσαν αγωγές αποζημιώσεων εναντίον κάποιων μελών του Δ.Σ.
εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ 14/11/2010

http://www.inews.gr/96/

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

και ιδιοκτήτης του GR TV----ανακρτβεις διατυπωση-το gr tv ειναι μον. Ε.Π.Ε

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...