Ο Μείσσανίδης δεν θέλει να εμπλακεί με την ΑΕΚ

ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ
Λίγες ημέρες μετά τη συνάντηση του Δημήτρη Μελισσανίδη με αντιπροσωπεία οπαδών της ΑΕΚ, όπου άνοιξε το παραθυράκι επαναδραστηριοποίησης του πρώην παράγοντα της Ένωσης, ο Ανδρέας Δημητρέλος έδωσε μια εντελώς διαφορετική διάσταση στο θέμα.

Όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος των «κιτρινόμαυρων», ο Δημήτρης Μελισσανίδης του είπε ότι δεν έχει καμία πρόθεση να ηγηθεί μιας προσπάθειας για την εξυγίανση της ΠΑΕ!

«Μιλήσαμε τηλεφωνικά 40 λεπτά με τον κ.Μελισσανίδη και μου είπε: “Κακώς ανακατεύθηκε το όνομά μου. Εγώ θα είμαι παρών αν έρθουν νέοι ή οι παλιοί μέτοχοι και θέλουν μια βοήθεια. Ουδέποτε είπα ότι θα ηγηθώ καμίας προσπάθειας”. Αυτά μου είπε…», κατέληξε ο πρόεδρος της ΠΑΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...