Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Ηλυπητερή στο λογαριασμό του κινητού του έγραφε ότι έχει χρεωθεί με επιπλέον 320,70 ευρώ για χρήση Διαδικτύου (Internet) και συγκεκριμένα για όγκο δεδομένων 55,3 ΜΒ. «Δεν γίνεται, κάποιο λάθος θα 'χει γίνει» σκέφτηκε. «Δεν έχω σύνδεση στο Ιντερνετ».
Ακόμα όμως δεν γνώριζε πως εκτός από τον ίδιο, ακόμα εκατοντάδες χρήστες έχουν επιβαρυνθεί με ποσά, πολλές φορές και ιλιγγιώδη, επειδή το έξυπνο κινητό (;) τους έκανε του... «κεφαλιού» του.
Ο καταγγέλλων, τα στοιχεία του οποίου βρίσκονται στη διάθεση της «Ε», τηλεφώνησε στον πάροχο κινητής τηλεφωνίας. Επειτα από ένα λαβύρινθο ηχογραφημένων μηνυμάτων, «για πληροφορίες σχετικά με το λογαριασμό σας πατήστε ένα», «για το τεχνικό τμήμα δύο», «για το» άλλο «πατήστε 3» κ.λπ., έφτασε επιτέλους να ακούσει μια ζωντανή γυναικεία φωνή: «Γεια σας, ονομάζομαι Κοτζ..., πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;».
Οι τυποποιημένες απαντήσεις της όμως δεν διέφεραν και πολύ από τα ηχογραφημένα μηνύματα. Αυτό που λίγο-πολύ τη ρώτησε είναι «πώς γίνεται να μην έχω κάνει σύνδεση/συμβόλαιο για Ιντερνετ, ως εκ τούτου να μην έχω πρόσβαση στο Διαδίκτυο, να σερφάρω μόνο μέσω Wi-Fi (ασύρματο τοπικό και δωρεάν δίκτυο) και εσείς, παρ' όλα αυτά, όχι απλά να με χρεώνετε, αλλά να με υπερχρεώνετε;».
Προσοχή στα «ψιλά» γράμματα