ΤΣΑΜΠΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ PRESSMME

Κανένα πρόβλημα δεν έχει ο Σωκράτης Γκιόλιας με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο. Όμως ο Μάκης πρέπει τώρα να δει πόσο άδικες ήταν οι επιθέσεις που δεχότανε από τα blog nonews-news, και pressmme ο μέχρι προτίνος Αρχισυντάκτης του. Τώρα ο ίδιος δέχεται τις βολές από τα συγκεκριμένα blog. θέλουν να δημιουργήσουν αρνητικό κλίμα με τον Μάκη και τους πρώην συνεργάτες του. Δύσκολα θα το πετύχουν παρότι ο Μάκης δυστυχώς ξεχνάει πως και κυρίως με ποιους έπιασε κορυφή.

ΤΕΛΟΣ Ο Γ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ REAL FM

Αποχώρησε από τον Real fm o δημοσιογράφος Γ. Παπαγιάννης , οι λόγοι ήταν ότι η εργοδοσία (Ν. Χατζηνικολάου) διαφωνούσε με τις απόψεις που εξέφραζε ο γνωστός δημοσιογράφος από το www.pressmme.blogspot.com , η γνώμη μας είναι ότι ο δημοσιογράφος θα έπρεπε να μην βρίζει κάποιον χωρίς στοιχεία (π.χ Σωκράτη Γκιόλια ), και να είναι περισσότερο προσεκτικός στις αναφορές του στον δημοσιογράφο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο που ανεξάρτητα από τις τελευταίες εκπομπές (π.χ για τα U.F.O) έχει γράψει την δική του ΙΣΤΟΡΙΑ στο μαχητικό ρεπορτάζ και έχει συγκρουστεί με μεγάλα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα στο παρελθόν. Θα θέλαμε ακόμη να τονίσουμε ότι εμείς είμαστε υπέρ των καταγγελιών και θα παρακολουθούμε το blog του , αφού και παλιότερα μέσα από το press-gr είχαν βγει προς τα έξω αρκετά θέματα. Εμμονές να μην είχε ο Γιάννης με συγκεκριμένα πρόσωπα και θα ήταν πολύ καλός όμως στην περίπτωση του Σωκράτη Γκιόλια ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Ο ίδιος πρέπει να διαλέξει την στάση που θα ακολουθήσει από εδώ και πέρα, εμείς εάν τον έδιωξε ο Χατζηνικολάου θέλουμε να το μάθουμε από τον ίδιο μέσα από το ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ του δελτίο ή μέσα από το blog του.

23% ΣΤΟ 15-44 ΓΙΑ ΤΟ "ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ"

Πάρα πολύ καλά νούμερα τηλεθέασης και στο 15-44 έκανε η εκπομπή του Κανάκη , μια πολύ καλή προσπάθεια που ξεχωρίζει στην απογευματινή ζώνη. Το 23% μέσος όρος είναι τέλεια νούμερα για το κανάλι του Αμαρουσίου που έχει κάνει στροφή στα νεανικά κοινά.

ΑΠΟ ΜΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ

Πριν τον Μάρτιο δεν πρόκειται να δείτε τον Λάκη Λαζόπουλο στην τηλεόραση του ALPHA. Μετά η εκπομπή του εάν ξεκινήσει θα είναι εβδομαδιαία(η εκτίμησή μας και την έχουμε γράψει πρώτοι εδώ και καιρό είναι ότι ο Λαζόπουλος τελείωσε από τον ALPHA)

ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 17-11-2008

MEGA 20.6 ΑΝΤ1 15.6 ALTER 12.5 ALPHA 11.3 STAR 10.4 NET 9.0

16,2% ΜΕΣΟ ΟΡΟ Ο ΧΘΕΣΙΝΟΣ ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ

Δεν συγκέντρωσε υψηλά νούμερα τηλεθέασης ο χθεσινός ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ αλλά παρέμεινε πρώτος στην ζώνη του , αφού ήταν 4% μπροστά από την ΑΝΑΤΡΟΠΗ του Γιάννη Πρετεντέρη.

Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑ 17-11-2008

ΑΝΤ1 ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ 22.4 MEGA 50-50 19.4 ALTER ΚΟΙΤΑΩ ΜΠΡΟΣΤΑ 12.4 STAR ΜΠΟΡΩ 10.1

Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗΣ ΖΩΝΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑ 17-11-2008

STAR SUPER STAR 15.0 ALTER ΠΟΛΥ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ 13.9 ALTER SHOWBIZ NEWS 13.3 ALPHA ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ 12.5

ΤΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΔΟΝΤΙ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΡΟΠΟ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ

"Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, έχει ο τραυματισμός του Πάμπλο Γκαρσία. Όχι γιατί τον «υποχρέωσε» να αποχωρήσει από το γήπεδο, αλλά γιατί πρόκειται για την αγκωνιά του Ντιογκό πάνω στον Ουρουγουανό μέσο του ΠΑΟΚ, η οποία προκάλεσε και την αντίδρασή του Γκαρσία, η οποία του απέφερε μια κίτρινη κάρτα. Χωρίς ωστόσο να δεχθεί κάρτα – θα ήταν κόκκινη – ο Βραζιλιάνος επιθετικός του Ολυμπιακού. Η... μεγαλύτερη απόδειξη – πέραν του διαφωτιστικού ριπλέι – των όσων αναφέρουμε, είναι το σπασμένο δόντι του Πάμπλο Γκαρσία. Πάντως ο Βραζιλιάνος φορ του Ολυμπιακού συνέχισε να είναι προκλητικός, καθώς χωρίς λόγο δημιούργησε ένταση με τον Μπιζέρα στη φυσούνα του γηπέδου κατά την αποχώρηση των δύο ομάδων στο ημίχρονο. Χωρίς να τιμωρηθεί ούτε σε αυτήν την περίπτωση". metropolis .gr

ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

"Για τα μάτια της μοντέλας έκλαψαν πολλά ματάκια, αλλά έκλαψε και ο εμπνευστής της απάτης με 8 μήνες φυλακή, πόσες ακόμη Ηλένιες δεν έχουμε ανακαλύψει; Με τα τόσα ψέματα που κυκλοφόρησαν και κυκλοφορούν οι κομμουνιστες ψευτοεπαναστάτες γύρω από το "Πολυτεχνείο", κοντεύει να χάσει την αίγλη της η Ηλένια Ασημακοπούλου, το "ωραιότερο" ψέμα της περιπτώσεως. Η "θλιβερή" ιστορία της Ηλένιας -για όσους δεν την ξέρουν ή δεν την θυμούνται- έχει έτσι: Την πρώτη επέτειο του "Πολυτεχνείου", το 1974. ανάμεσα στα λουλούδια και τις φωτογραφίες υπαρκτών και ανύπαρκτων "νεκρών" (σύγχρονων και παλαιότερων, μια και είχαν βάλει φωτογραφίες σκοτωμένων του 1944, του 1950 κλπ) που γέμισαν το πολυπαθές κτίριο, τις μάντρες, τις αυλές και τα κάγκελα του, ήταν και... το σκίτσο μιας ωραιότατης κοπέλας. Δίπλα του, στο ίδιο κάγκελο -που έμεινε στην "ιστορία" σαν της Ηλένιας το κάγκελο"- υπήρχε ένα σημείωμα με τα εξής δακρύβρεχτα: "Τη! ν λένε Ηλένια Ασημακοπούλου. Είναι το κορίτσι μου. Χάθηκε το βράδυ της σφαγής. Κανένας δεν την ξανάδε. Πήγα σπίτι της αλλά έχουν χαθεί και οι γονείς της. Όποιος ξέρει για το μαρτυρικό τέλος της ας με πληροφορήσει. Το "δράμα" το πήραν οι εφημερίδες, μία από αυτές δε - η "Αυγή"- έγραψε κατά λέξη, τα εξής κάτω από το σπαραξικάρδιο τίτλο: ΤΙ ΑΠΟΓΙΝΕ Η ΗΛΕΝΙΑ ΜΟΥ; Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ και τον υπότιτλο: "Ηλένια Ασημακοπούλου. Χτυπήθηκε στις 17 Νοέμβρη στη Στουρνάρη οπό σφαίρα. Τι απόγινε", λέει: Το σκίτσο της μικρής κοπέλας με το τραγικό ερώτημα κρεμόταν από τα κλαδιά της ελίτσας που φυτεύτηκε στο χώρο του Πολυτεχνείου. Αργότερα τοποθετήθηκε κι αλλού, κι αλλού, ανάμεσα στα λουλούδια. Με το ίδιο πάντα ερώτημα "Τι απόγινες". Ολότελα τυχαία χθες βρεθήκαμε δίπλα σε ένα αγόρι κι από εκεί ξεκινάει μια ακόμα τραγωδία όπως την αφηγείται το ίδιο: "Ήμασταν μαζί με την Ηλένια μέσα στο Πολυτεχνείο. Μετά την εισβολή, βγήκαμε δίπλα δίπλα οπό την έξοδο της Στουρνάρη. Ένας οπλισμένος τη σημάδεψε εν ψυχρώ και οι σφαίρες τη βρήκαν στην πλάτη. Ακούμπησε πάνω μου βγάζοντας αίμα από το στόμα κι έπειτα έπεσε. Με συλλάμβανε και στην Ασφάλεια μου πήραν το πουλόβερ μου που ήταν κόκκινο από το αίμα της. Δεν τους μίλησα καθόλου για την Ηλένια, για να την προφυλάξω, αν ζούσε... Όταν με άφησαν, το Φλεβάρη του '74. πήγα στο Χαλάνδρι όπου έμενε με την οικογένεια της. Μα οι γονείς της με τον μικρότερο αδερφό τη! ς είχαν εξαφανιστεί και στο σπίτι έμεναν άγνωστοι. Όσο κι αν ρώτησα δεν ήξεραν τίποτα. Ούτε κι από το σχολείο της. το Κολέγιο Αγ. Παρασκευής, έβγαλα άκρη. Ίσως οι γονείς της φοβήθηκαν για το δεύτερο παιδί τους κι εξαφανίστηκαν. Όλα αυτά δεν τα κατέθεσα στον κ. Τσεβά. γιατί φοβόμουν." Ο νεαρός σπουδαστής εγκατέλειψε αυτές τις μέρες τα μαθήματα του, τοποθέτησε, όπου νόμιζε καλύτερα στο χώρο του Πολυτεχνείου, ένα σκίτσο της φτιαγμένο πριν το γεγονότα, προσθέτοντας την αγωνία του: "Τι απόγινε:". Το όνομα του νέου είναι Γιάννης Ηλιόπουλος της Ηλεκτρονικής Σχολής". Σε λίγο όμως αποκαλύφθηκε πως το σκίτσο της "δολοφονημένης" Ηλένιας -στο οποίο τόσοι φοιτητές και τόσες φοιτήτριες γονυπέτησαν δακρυσμένοι- ήταν παρμένο από διαφήμιση σαμπουάν της αγγλικής εταιρίας "ΜΠΡΕΚ" και είχε δημοσιευθεί σε πολλά περιοδικά και στην αγγλική έκδοση του τριμηνιαίου "Βογκ" (το σκίτσο της διαφημίσεως -είναι "παστέλ"- το φιλοτέχνησε ο Άγγλος ζωγράφος Νίκολας Ήγκον και ως μοντέλο ποζάρησε η Νεοζηλανδή Νάνσυ Κρίντλαντ. γνωστό και πανάκριβο φωτομοντέλο, που από ηλικίας 4 χρονών ζει στο Λονδίνο). Μετά τη διαπίστωση της απάτÎ! �ς, πανικόβλητοι οι διοργανωτές του πανηγυριού έσπευσαν να παραπέμψουν σε δίκη τον Ηλιόπουλο -από το όνομα του φαίνεται "γέννησε" την Ηλένια-ο οποίος καταδικάστηκε (άρον- άρον στις 18/2/75) σε φυλάκιση οκτώ μηνών. Πάντως, μπορεί να καταδικάστηκε και όλοι οι κουλτουριαραίοι να έριξαν σ' αυτόν όλες τις κατάρες του "απάνω κόσμου", αλλά εκείνος είχε κερδίσει: Το όνομα της Ηλένιας εκφωνήθηκε πρώτο στον πίνακα των νεκρών και σε αυτήν , κατατέθηκαν τα περισσότερα στεφάνια, με πρώτο και καλύτερο εκείνο της Ιωάννας Τσάτσου -συζύγου του τότε Προέδρου της Δημοκρατίας- η οποία μάλιστα, γονάτισε μπροστά, στο σκίτσο και δάκρυσε. Ο πανίσχυρος, δε. τότε Καραμανλής, ζήτησε φωτογραφία του σκίτσου. Η περίπτωση, όμως. έχει και ένα δίδαγμα. Και στο θέμα αυτό την "πλήρωσε" ένα απλό ανθρωπάκι, ενώ ολόκληρα χρόνια τώρα οι βιαστές της μνήμης του Έθνους -με τους ψιθύρους και τις "διαβεβαιώσεις" τους νια "εκατόμβες" κλπ- κλονίζουν την εμπιστοσύνη του Λαού στη Δικαιοσύνη και με τα ολέθρια ψέματα τους. αναμοχλεύουν πάθη και μίση. χωρίς να πάθουν τίποτα. Οι ίδιοι, μάλιστα, κάθε φορά "παράγοντες" με υποκρισία -αφού ξέρουν ποια είναι η αλήθεια!- μετέχουν στις παραπλανητικές τελετές, θεατρινίζουν και κάνουν το κάθε τι για "να τους πιάσει ο φακός" και να φιγουράρουν "θλιμμένοι προσκυνητές" στις εφημερίδες και την τηλεόραση. Και φτάσαμε σε σημείο να πάει "εν σώματι" η Βουλή, πριν από λίγα χρόνια, εκεί και να αφιερώσει ο αλήστου μνήμης Παπασπύρου τη συνεδρίαση "σε εκείνους που θυσίασαν ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΧΩΡΟ τη ζωή τους", χωρίς να τον "τσιμπήσει" ο Εισαγγελέας για τη βάναυση προσβολή της Δικαιοσύνης που διάπραττε. αφού εκείνος -καθώς και οι άλλοι που τον συνόδευαν- γνώριζε ότι το δικαστήριο είχε δεχτεί πως κανένας δεν είχε σκοτωθεί στο πολυτεχνείο". AΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΕΓΩ ΩΣ ΓΑΤΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Το αφεντικό μου τελεί σε πλήρη σύγχυση και ετοιμάζεται να κάνει ένα ακόμα λάθος. Έχω υποχρέωση να εκφράσω δημόσια την διαφωνία μου και μάλιστα να απευθύνω δημόσια έκκληση κάποιος να ενδιαφερθεί για το ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ. Εάν είναι να μην νιαουρίζω ελεύθερα τότε μόνο δέχομαι να μην ΥΠΑΡΧΩ.

ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ BLOG

Δεν ξύνω το κεφάλι μου, απλώς σας ετοιμάζω μια μεγάλη έκπληξη. Σίγουρα θα σας αρέσει , σε όλους σε εχθρούς και φίλους. Πριν τις γιορτές θα έχετε την χαρά να "θάψετε" το παλιό και να υποδεχθείτε το νέο. Σίγουρα θα είναι πιο ελκυστικό όπως τον καινούργιο έρωτα που σου χτυπάει την πόρτα,- αρκεί να τον ακούσετε-, ή την σλοβάκα φίλη σας που λέει ότι σας ΑΓΑΠΑΕΙ. Για αυτό σας λέω θα ηρεμήσουν πολλοί τις επόμενες ημέρες , πριν το καινούργιο έτος θα έχετε έναν ακόμη λόγο να είσαστε χαρούμενοι και εγώ λυπημένος.

ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ ΚΥΡΙΑΚΟ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ

"Σήμερα ''άγνωστοι'' επιτέθηκαν ,για τρίτη φορά μέσα σε 25 ημέρες, στο αυτοκίνητο του Κου Βελόπουλου σπάζοντας το τζάμι και αρπάζοντας τον χαρτοφύλακα στον οποίο ο βουλευτής είχε πολιτικά έγγραφα. ''Συμπτωματικά'' αυτές τις ημέρες ,τις οποίες ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ έχει δεχθεί τρείς φορές επίθεση και απειλές από ''αγώστους'', ο Κος Βελόπουλος έχει ξεκινήσει έναν αγώνα αποκαλύψεων... ονομάτων πολιτικών ανδρών οι οποίοι εμπλέκονται στην υπόθεση του Βατοπεδίου. Από το αυτοκίνητο εκλάπη μόνο ο χαρτοφύλακας με τα έγγραφα, κίνηση που δηλώνει πως αυτοί που διέπραξαν την ενέργεια αυτή δεν ήθελαν χρήματα αλλά μόνο να κλείσουν το στόμα του βουλευτή!Επιτέλους το ελληνικό κράτος πρέπει να πάψει να δρά σαν παρακρατική οργάνωση ορισμένων. Αξιότιμε κύριε πρωθυπουργέ της χώρας πρέπει να αναλάβετε τις ευθύνες σας!"

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ LIFE STYLE ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΡΝΑΩ

Την ώρα που την κοινωνία μαστίζει η οικονομική κρίση , και γίνεται η πορεία για το πολυτεχνείο , κάποιες εκπομπές επιμένουν να μας πλασάρουν lifestyle θέματα, η μόνη παρηγοριά μας είσαι και άρχισες και εσύ Σταύρο τις lifestyle μαλακίες, ξέρω ότι σε άφησαν μόνο σου αλλά θέλουμε και τα καντήλια σε Βαρδινογιάννηδες , Κουρήδες , "Κλεπτομηνάδες" και λοιπούς "δράκουλες" του Ελληνικού Λαού. Θέλουμε και τα προσωπικά κείμενα, αυτά μας δίνουν αφορμή να σου στέλνουμε mail και να λέμε και εμείς την άποψή μας. Βλέπω τώρα Δρούζα και ξερνάω με την θεματολογία , μέρα του Πολυτεχνείου και βρήκανε να βγάλουνε για την διασκέδαση των νέων. Κώστας από Πετράλωνα

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ

Η ηθοποιός και πολύτεκνη μητέρα Αντζελίνα Τζολί δήλωσε στην εφημερίδα "The Sunday Times" ότι έχει δοκιμάσει όλα τα ναρκωτικά δηλαδή κοκαΐνη, ηρωίνη, LSD. Παρότι έχει δοκιμάσει όλα τα ναρκωτικά η... κάνναβης ήταν αυτή που είχε την περισσότερη επιρροή σε αυτή. "Η κάνναβης με έβγαλε εντελώς εκτός έλεγχου". Οι δηλώσεις της είναι στην εφημερίδα και σας μεταφέρουμε ότι δήλωσε η ίδια. Θεωρούμε ότι θέλει ιδιαίτερο θάρρος να παραδεχθείς δημόσια ότι κάνεις χρήση ναρκωτικών ουσιών και εμείς δεν θα κατηγορήσουμε ποτέ κάποιον για την αδυναμία του. 'Αλλωστε δεν είμαστε "υπεράνθρωποι" και ούτε θα γίνουμε!!

Η ΜΠΟΥΝΙΑ ΤΟΥ ΓΚΑΡΣΙΑ ΣΤΟΝ ΝΤΙΟΓΚΟ

ΩΡΑΙΑ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΑΝΤΗ ΣΤΗΝ ΚΙΜ ΚΙΛΙΑΝ

Πηγή www.zougla.gr

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...