Θέλει αλλαγές στην εκπομπή της η Ντέσσυ

Η Ντέσσυ Κουβελογιάννη μετά από πέντε χρόνια απουσίας από τα τηλεοπτικά δρώμενα, επιστρέφει κάθε Σαββατοκύριακο παρουσιάζοντας την απογευματινή εκπομπή «Με την Ντέσσυ».

Αν και αρχικά το concept ήθελε τη Βάνα Μπάρμπα να είναι εκείνη που θα παρουσίαζε την εκπομπή με το δικό της όνομα στον τίτλο, στην πορεία φαίνεται ότι τα πλάνα άλλαξαν. Ετσι οι υπεύθυνοι του καναλιού στραφήκαν στην έμπειρη παρουσιάστρια, που αναλαμβάνει το τιμόνι παρουσίασης της εκπομπής με το γνωστό περιεχόμενο, δηλαδή επώνυμους καλεσμένους που μαγειρεύουν και κουβεντιάζουν παρέα. Η εκπομπή άλλαξε όνομα, αλλά όχι περιεχόμενο. Ετσι, η κουζίνα γίνεται τόπος συνάντησης, χαλάρωσης, γέλιου κάθε Σάββατο και Κυριακή από τις 6.00 έως τις 8.00 το απόγευμα. Στο πλευρό της Ντέσσυς είναι η Αλεξία Αλεξιάδου η οποία ετοιμάζει μοναδικά ταξίδια γευσιγνωσίας με πολύ κέφι, μεράκι, αλλά και πολλή κουβέντα.

Λίγες μέρες μετά την πρεμιέρα η Ντέσσυ Κουβελογιάννη, μιλώντας στην «Espresso», αποκαλύπτει τι θα αλλάξει στην εκπομπή αλλά και πώς δέχτηκε την πρόταση.

«Ηταν Τετάρτη και ενώ διάβαζα την κόρη μου, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα και μου πρότειναν την εκπομπή. Εγώ την αποδέχτηκα και την επομένη κιόλας μου είπαν ότι είχα γύρισμα. Ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει τι μου έχει συμβεί και την Πέμπτη έκανα γύρισμα» λέει η δημοσιογράφος και συνεχίζει: «Οταν έμαθα ότι αυτή την εκπομπή ήταν να την παρουσιάσει η Βάνα Μπάρμπα, αισθάνθηκα πολύ άσχημα γιατί δεν μου αρέσει σε καμιά περίπτωση αυτό που έγινε, αλλά δεν ευθύνομαι εγώ». Μάλιστα, όπως φαίνεται, είναι και αυστηρός κριτής του εαυτού της λέγοντας: «Δεν μου άρεσε η εκπομπή, γι’ αυτό και είχα ραντεβού για να μιλήσουμε αναφορικά με το πώς θα μπορούσε να βελτιωθεί. Ολα έγιναν τόσο γρήγορα. Βρέθηκα με μια εκπομπή που δεν είχα βάλει το χεράκι μου στις ιδέες και στην οργάνωση. Συζητάμε τώρα για το τι μπορεί να αλλάξει και φυσικά το πρώτο είναι ο χώρος. Η εκπομπή θα αλλάξει και θα προσπαθήσω κι εγώ να το βελτιώσω όσο μπορώ».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιο κανάλι προβάλλεται αυτή η εκπομπή;..

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...