Η απαξία της σύγχρονης δημοσιογραφίας

Του Σταύρου Μαρίνη
Μπήκα πριν από λίγο στο site του κ. Βαξεβάνη για να αξιολογήσω ένα θέμα που έχει αναρτήσει πριν πάρω θέση και έπεσα στο παρακάτω κείμενο
Αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι… είμαστε που υπογράφει ο Άρης Χατζηστεφάνου(τον οποίο δεν γνωρίζω) και φυσικά με τον τίτλο του κειμένου του, μου τράβηξε την προσοχή(επομένως πρέπει να είναι δημοσιογράφος αφού κατάφερε με τον τίτλο να "πουλήσει" εύκολα το κείμενο που
έγραψε).Βέβαια διαβάζοντάς το κατάλαβα ότι δυστυχώς είχε διαφύγει της προσοχής μου, αφού δεν υπήρχε αυτή η σοβαρή είδηση σε κανένα από τα site και blogs που μπαίνω καθημερινώς για να ενημερώνομαι. Έτσι και εσείς με καθυστέρηση ενημερώνεστε(θα σας παρακαλούσα να διαβάσετε το κείμενο) για ένα ζήτημα που θίγει ότι έχει απομείνει από την αξιοπιστία των δημοσιογράφων στις μέρες μας. Εγώ βέβαια ουδέποτε ανέχτηκα το να μην ασχοληθώ με θέμα που έπεσε στην αντίληψή μου και πλήρωσα το τίμημα!!! Το γεγονός όμως είναι ότι η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ήταν αυτή που με "ανάγκασε" να δημιουργήσω αυτό το blog που μόνο προβλήματα μου δημιούργησε στον επαγγελματικό μου τομέα. Αυτά ανήκουν βέβαια στο παρελθόν αφού δεν έχω ουδεμία επαγγελματική δραστηριότητα και δεν πληρώνομαι από κανένα μέσο ΜΜΕ επομένως γράφω μόνο για δική μου ανάγκη και όχι για βιοποριστικούς λόγους. Άλλωστε ποτέ δεν είδα την δημοσιογραφία ως επάγγελμα και διαφωνώ με όσους συμβιβάζονται χωρίς όμως να έχω καμμιά διάθεση να κρίνω τις λάθος κατά εμένα επιλογές τους. Άλλωστε αποδεδειγμένα πλέον όσοι συμβιβάστηκαν κράτησαν την θέση τους και ανελίχθηκαν σε αντίθεση με όσους έβαζαν κόκκινες γραμμές!!! 
Διαβάστε το κείμενο του κ. Χατζηστεφάνου και θα καταλάβετε γιατί απαξιώθηκε η δημοσιογραφία 
 http://stavros-marinis.blogspot.gr/2013/02/blog-post_718.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...