Συνελήφθη ένας μέλος αλβανικής σπείρας κακοποιών, που διαπράτουν
ληστείες στο κέντρο της Αθήνας σε καφενεία, καφετέριες και οίκους
ανοχής.
Πρόκειται για έναν 22χρονο αλβανικής καταγωγής, ο οποίος συνελήφθη το
βράδυ της Δευτέρας στην πλατεία Βικτωρίας. Από τη μέχρι στιγμής έρευνα
εξακριβώθηκε ότι η σπείρα του κατά το τελευταίο τετράμηνο έχει διαπράξει
συνολικά έξι ληστείες, εκ των οποίων τρείς σε καφενεία καφετέριες και
τρείς σε οίκους ανοχής.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου