Κατσούλης : Αν απιστήσει η γυναίκα μου δεν θέλω να το ξέρω


Κατσούλης : Αν απιστήσει η γυναίκα μου δεν θέλω να το ξέρω
«Δεν είδα την Κατερίνα και είπα “αυτή είναι η γυναίκα της ζωής μου”. To ένα, έφερε το άλλο και δημιουργήθηκε μια πολύ υγιής σχέση», αναφέρει ο Κρατερός Κατσούλης για την γνωριμία με την σύζυγό του την Κατερίνα Καραβάτου.
Αυτή την στιγμή το ζευγάρι περνάει την πιο ευτυχισμένη φάση της ζωής του, καθώς περιμένουν το πρώτο τους παιδί και ο ηθοποιός όταν ρωτήθηκε τι θα έκανε σε περίπτωση απιστίας, δήλωσε «αν απιστήσει η γυναίκα μου, δεν θέλω να το ξέρω. Δε έχω κανένα λόγο να το μάθω. Δεν αποτελεί καμία ένδειξη αγάπης αυτή η ειλικρινής παραδοχή».
Μέχρι τότε ήταν εργένης και όπως λέει στο περιοδικό «Down Town», περνούσε υπέροχα,ωστόσο η γνωριμία του με την παρουσιάστρια «ήρθε ν΄αναστατώσει τη ζωή μου προς το καλύτερο και να με χαροποιήσει ακόμα περισσότερο Δεν ήταν σανίδα σωτηρίας».
Με το που την συνάντησε, κατάλαβε σχεδόν αμέσως ότι οι δυο τους θα πάνε πολύ μακριά. Ωστόσο, πριν από 10 χρόνια δεν είναι και τόσο σίγουρος αν θα μπορούσε να το αναγνωρίσει αυτό: «έχω ζήσει αγάπες και έρωτες. Για να καταλάβεις τόσο γρήγορα το πού θα σε πάει η σχέση με έναν άνθρωπο, πρέπει να έχεις και μια σχετική εμπειρία στη ζωή. Να έχεις σκεφτεί κάποια πράγματα».
Επίσης ο Κρατερός Κατσούλης δήλωσε ότι στη ζωή του δεν υπήρξε ποτέ του «δίπορτου», ωστόσο έχει πολύ συγκεκριμένη άποψη για την μονογαμία: «είναι μια κοινωνική σύμβαση ενήλικης δέσμευσης, στην οποία και οι δυο πλευρές λένε “μακάρι να τα καταφέρουμε”. Προσπαθούμε ν΄ανακαλύψουμε πως θα είμαστε ευτυχείς και σεξουαλικά και συναισθηματικά μέσα στη σχέση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...