Ψυχράμη: «Ο Σωτήρης μού είπε να απολαύσω τη διαδικασία»

Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό, η Αντιγόνη Ψυχράμη μίλησε, μεταξύ άλλων, για τη Eurovision και τους υπόλοιπους συμμετέχοντες στον ελληνικό τελικό, αλλά και για τον αγαπημένο της, Σωτήρη Καλυβάτση.
Από τις υπόλοιπες συμμετοχές, ποια φοβάσαι περισσότερο;
«Καμία. Κάθε τραγούδι είναι διαφορετικό από το άλλο κι αυτό είναι πολύ θετικό. Τώρα, αν με ρωτάς ποιο θα ψήφιζα, αν δεν συμμετείχα εγώ, θα σου πω ότι θα επέλεγα αυτό που θα μου έκανε μεγαλύτερη αίσθηση, μετά την παρουσίαση όλων των τραγουδιών στον ελληνικό τελικό».
Όταν είπες στον Σωτήρη Καλυβάτση ότι θα είσαι μία από τις υποψήφιες για τη Eurovision, τι σε συμβούλευσε;
«Αυτό που με συμβουλεύουν αυτοί που με αγαπούν είναι να μην αγχώνομαι, γιατί ξέρουν ότι είμαι τόσο τελειομανής, που δεν απολαμβάνω τη διαδικασία. Κοιτάζω μόνο το αποτέλεσμα».
Πώς θα αντιδρούσες, αν αύριο μεθαύριο ερχόταν ο αγαπημένος σου με ένα μονόπετρο και σου έκανε πρόταση γάμου;
«Δεν θα έρθει κανείς με μονόπετρο, μην ανησυχείς! Είμαι μόλις 24, οπότε δεν σκέφτομαι ούτε γάμους ούτε παιδιά. Κάτσε να φτάσουμε στα 30 και βλέπουμε. Προς το παρόν, θέλω να ζω κάθε στιγμή, να είμαι ερωτευμένη και να είμαι πάντα γεμάτη ενέργεια και ζωντάνια. Όπως τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...