Σκόκο: Μένω μέχρι τον Ιούνιο...

Για την επίθεση που δέχθηκε στο σπίτι του μίλησε ο Νάτσο Σκόκο σε ραδιόφωνο της πατρίδας του, τονίζοντας πως ξεπέρασε τα όρια, όμως δεν θέλησε να δώσει περισσότερη έκταση. Όσο για το μέλλον του; Ο Αργεντινός είπε πως θα μείνει μέχρι τον Ιούνη στην ΑΕΚ και μετά θα δει...

Ο επιθετικός της Ένωσης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "Zapping Sport", αναφέρθηκε στον εμπρηστικό μηχανισμό που εξερράγη έξω από το σπίτι του, αλλά και στην επώδυνη ήττα που γνώρισε η ομάδα του στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης".
Αυτό βεβαία που ίσως προβληματίσει τους ανθρώπους της Ένωσης, είναι το γεγονός πως φάνηκε σίγουρος ότι θα παίζει με τα "κιτρινόμαυρα" μέχρι τον Ιούνιο, έστω κι αν υπέγραψε νέο συμβόλαιο πριν λίγους μήνες.
Εγώ και η οικογένειά μου είμαστε καλά. Ήταν κάτι άσχημο, δυσάρεστο, αλλά δεν ήταν σημαντική υπόθεση.  Ήμασταν στο κρεβάτι και ακούσαμε τις εκρήξεις. Είδα μπροστά από το σπίτι πως είχαν πετάξει μία μολότοφ. Η φωτιά σβήστηκε και δεν έγινε κάτι περισσότερο", υπογράμμισε ο Σκόκο.
Όσο για το ντέρμπι στο "Καραϊσκάκη" είπε: "Ήταν μια άσχημη ήττα σε ένα ντέρμπι, που δεν άρεσε ούτε σε εμάς,ούτε στον κόσμο, αλλά ούτε και σε μας. Αυτό που έγινε, ξεπερνά τα όρια. Παραβίασαν την προσωπική μου ζωή. Ανησύχησαν εμένα και στην οικογένειά μου. ".
Αναφορικά με το μέλλον του, ο Αργεντινός φάνηκε προβληματισμένος και δήλωσε: "Θα μείνω μέχρι τον Ιούνιο. Μετά θα δούμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...