Ζυγούλη: Είμαι ήδη παντρεμένη με τον Σάκη


Η Κάτια Ζυγούλη σε μία από τις ελάχιστες συνεντεύξεις της αποκάλυψε αν έχει σκεφτεί να υποβληθεί σε κάποια επέμβαση ομορφιάς αλλά και για τις φήμες...
...που τη θέλουν να παντρεύεται τον Ιούνιο με τον Σάκη Ρουβά.

Η Κάτια χαμογελώντας είπε στην κάμερα της εκπομπής "Lifestyle": "Είμαι σαν το παλιό καλό κρασί. Το δικό μου μυστικό είναι ότι μέσα μου είμαι πιο ήρεμη, πιο ευχαριστημένη, πιο γεμάτη και ότι όταν θα βρω τον ελάχιστο προσωπικό χρόνο θα επιδοθώ σε μια κούρα ομορφιάς και να το αποτέλεσμα".
Μεγαλώνοντας σκέφτεται να υποβληθεί σε κάποια πλαστική επέμβαση; "Το ‘χω σκεφτεί πολύ ελαφριά. Υπάρχουν γυναίκες που μεγαλώνουν έχουν ομορφύνει και αν δεν επέμβεις σε αυτό υπερβολικά και να αλλάξεις εντελώς μπορεί και να είναι και ως όφελός σου όλη αυτή η ζωή και η πείρα πάνω σου. Δεν έχω κάνει κάτι αλλά δεν το ‘χω αποκλείσει και δεν το ‘χω σκεφτεί. Πάντως, δεν θα ‘χω κανένα πρόβλημα να το πω".
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις φήμες περί θρησκευτικού γάμου με τον Σάκη Ρουβά.
"Έχετε τρελαθεί; Είμαι παντρεμένη στην καρδιά μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...