Προσοχή… δαγκώνει

Προσοχή… δαγκώνει


Ο ΠΑΟΚ στο τελευταίο παιχνίδι με τον Εργοτέλη έδειξε τις διαθέσεις του, 4-1 ενόψει play off στέλνοντας μήνυμα στους άλλους 3 διώκτες του πως δεν πρόκειται να αφήσει το εισιτήριο για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.



Ότι ακριβώς δοκίμασε στις προπονήσεις το εφάρμοσε στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη ο Φερνάντο Σάντος. Ξεκίνησε με σύστημα 4-4-2 και τους Χαλκιά κάτω από τα δοκάρια, δεξιά ο Αραμπάτζης και αριστερά ο Λίνο. Κεντρικό αμυντικό δίδυμο οι Τσιρίλο και Σαβίνι. Στο χώρο του κέντρο ήταν οι Γκαρσία Βιτόλο, με τους Βιερίνια και Σορλέν να κινούνται από τα πλάγια. Στην κορυφή της επίθεσης ήταν οι Παπάζογλου και Μουσλίμοβιτς

Ο Νίκος Καραγεωργίου επέλεξε σχήμα 4-3-3 με τον Αθανασίου κάτω από τα δοκάρια. Δεξιά ο Γιαλούσης και αριστερά ο Μπερτόσα. Κεντρικοί αμυντικοί οι Σάρρής και Σασιασβίλι. Οι τριάδα στον χώρο του κέντρου ήταν οι Τζούνιορ, Ορφανός και Φραγκουλάκης, ενώ στην επίθεση οι Ρομάνο και Τσεσνάουσκις από τα πλάγια με τον Βερπακόφσκις.
Με το καλησπέρα 4-0
Πάρτι έστησαν οι ποδοσφαιριστές του Φερνάντο Σάντος στο πρώτο ημίχρονο. Τέσσερα γκολ σε τέσσερις τελικές προσπάθειες δεν είναι και λίγο. Ο Δικέφαλος του Βορρά είχε ρέντα στο παιχνίδι του και ότι δημιουργούσε η μπάλα κατέληγε στα δίχτυα του ανήμπορου να αντιδράσει Αθανασίου. Ο χορός των γκολ ξεκίνησε μόλις στο 2ο λεπτό με τον Σορλέν, στο 10’ με τον Μουσλίμοβιτς. Στο 17’ ο Τσιρίλο και στο 27’ ο Παπάζογλου.
Οι αφιερώσεις
Ο ΠΑΟΚ ήταν ανώτερος από το ξεκίνημα του αγώνα και δεν άφησε τον Εργοτέλη να πιστέψει ότι μπορεί να φύγει από την Τούμπα για ο Ηράκλειο με θετικό αποτέλεσμα. Τα τέσσερα γκολ που σημειώθηκαν είχαν και αφιέρωση. Οι Σορλέν και Μουσλίμοβις στον κόσμο. Ο Τσιρίλο στην σύντροφο της ζωής του Έλενα Ασημακοπούλου και ο Παπάζογλου στον Μουσλίμοβιτς για την ασίστ.
Το μυαλό στην Κρήτη
Ο Νίκος Καραγεωργίου δεν μπορούσε να πιστέψει αυό που έβλεπε στον αγωνιστικό χώρο.  Οι παίκτες του έδειχναν να σκέφτονται περισσότερο την Κρήτη και τα καλοκαιρινά μπάνια παρά το παιχνίδι. Η αμυντική γραμμή των Κρητικών ήταν τραγική. Από τα τέσσερα γκολ του ΠΑΟΚ τα δύο προήλθαν από λάθος της αμυντικής λειτουργίας.
Το γκολ της τιμής
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με τον Καραγεωργίου να κάνει την πρώτη αλλαγή. Ο Χρυσοφάκη παίρνει την θέση του Σαρρή ενώ αλλαγές έχουμε και στην διάταξη του Εργοτέλη όπου προσπαθεί να γίνει πιο συμπαγείς αμυντικά. Ο Χρήστος Χρυσοφάκης ευτύχησε να πετύχει γκολ για την ομάδα του στο πρώτο λεπτό της επανάληψής ύστερα από πάσα του Φραγκουλάκη.
Αναζητούσε κι άλλα γκολ
Ο ΠΑΟΚ για την συνέχεια πολιόρκησε την άμυνα του Εργοτέλη ζητώντας το 5ο γκολ. Δύο φορές έφτασε στο να το πετύχει στο 51ο λεπτό με τον Μουσλίμοβιτς όπου εξ' επαφής κάνει το πλασέ αλλά η μπάλα καταλήγει στην εξωτερική πλευρά των διχτύων του Αθανασίου. Και στο 70’ με τον Βόσνιο και πάλι  να σουτάρει δυνατά και τον Αθανασίου να απομακρύνει εντυπωσιακά σε κόρνερ.



MAN OF THE MATCH: Ο Αντελίνο Βιερίνια παρότι ήταν τραυματίας μεσοβδόμαδα έπαιξε κόντρα στον Εργοτέλη  δείχνοντας σε ένα ακόμη παιχνίδι το πλούσιο ταλέντο του. Το μόνο που του έλειπε ήταν το γκολ, όμως έκανε όλα τα υπόλοιπα. Έτρεξε

ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ: Η αμυντική γραμμή του Εργοτέλη ήταν σε πολύ κακή ημέρα. Η τετράδα και κυρίως τα δύο σέντερ μπάκ δεν μπόρεσαν να λειτουργήσουν με ψυχραιμία με αποτέλεσμα να υποπέσουν σε λάθη τα οποία η ομάδα τους τα πλήρωσε πολύ ακριβά

ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ: Τα τέσσερα γκολ που πέτυχε σήμερα ο ΠΑΟΚ είναι επιστέγασμα της σκληρής δουλειάς που γίνεται στους ασπρόμαυρους ενόψει play off. Αυτά προήλθαν και από τις τρεις γραμμές άμυνα, κέντρο και επίθεση.

Η ΓΚΑΦΑ: Η απόφαση του Νίκου Καραγεωργίου να χρησιμοποιήσει τον 18χρονο Γιώργο Σαρρή στην θέση του σέντερ μπάκ εξέθεσε τον ίδιο τον Θεσσαλονικιό προπονητή. Όπως επίσης και η απόφασή του να τον αντικαταστήσει στο ημίχρονο.
ΤΟ ΣΤΡΑΓΑΛΙ:  Ο Κώστας Παπασταμάτης όπως και οι βοηθοί του ήταν απλοί θεατές στο αποψινό παιχνίδι. Το μόνο που έκανε  Αθηναίος ρέφερι ήταν να δείχνει σέντρα και να σημειώνει τα γκολ στο μπλοκάκι του.

ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ GAZZETTA:  Φώναζαν οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ στο 40’ το όνομα του Φερνάντο Σάντος αναγνωρίζοντας μ’ αυτό τον τρόπο την δουλειά του Πορτογάλου τεχνικού, την ώρα που η ομάδα του «κεντούσε» στον αγωνιστικό χώρο.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Αυτά ειναι... Η Παοκαρα παραμενει παντα ζωντανος...

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...