Πανέτοιμοι στα πλέι οφ

Πανέτοιμοι στα πλέι οφ
Η καλή του απόδοση απέναντι στον Πανιώνιο και ο στόχος που λέγεται κατάληψη της δεύτερης θέσης είναι τα θέματα για τα οποία γράφει στο blog του στο gazzetta.gr ο Λεονάρντο. Παράλληλα ο Βραζιλιάνος στέλνει και τις ευχές του για το Πάσχα…

Γειά σας,
το Πάσχα έφτασε και όπως όλος ο κόσμος έτσι και εγώ θα εκμεταλλευτώ τις μέρες που δεν θα έχουμε προπονήσεις για να περάσω στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης με την οικογένειά μου. Θα επισκεφθώ το νησί της Σαντορίνης με τη σύζυγο και την κορούλα μου και θα προσπαθήσω να ξεκουραστώ και να γεμίσω τις μπαταρίες εν όψει της δύσκολης συνέχειας που περιμένει τόσο εμένα όσο και την ομάδα.

Για τον αγώνα της Κυριακής με τον Πανιώνιο δεν έχω να πω πολλά. Δεν παίξαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο και απλά βελτιωθήκαμε λίγο στην επανάληψη. Ακόμα και έτσι όμως είχαμε ευκαιρίες, κάναμε φάσεις και θα μπορούσαμε να κερδίσουμε. Ο Πανιώνιος έπαιξε καλή μπάλα και σίγουρα άξιζε τον βαθμό της ισοπαλίας. Θεωρώ το αποτέλεσμα απόλυτα δίκαιο κρίνοντας από τη συνολική εικόνα των δυο ομάδων στον αγωνιστικό χώρο.

Από την προσωπική μου απόδοση στον αγώνα με τον Πανιώνιο είμαι ικανοποιημένος. Θεωρώ ότι είχα καλή παρουσία. Πάντα όμως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και εγώ δουλεύω στις προπονήσεις για να γίνομαι αγώνα με αγώνα καλύτερος. Θέλω να πω στον κόσμο της ΑΕΚ ότι ακόμα δεν έχω φτάσει στα επίπεδα που επιθυμώ και ξέρω ότι μπορώ να φτάσω. Θα τα δώσω όλα για να το πετύχω στα πλέι οφ. Δικαιολογίες δεν ψάχνω, αλλά θεωρώ ότι την επόμενη χρονιά που θα έχω κάνει και προετοιμασία θα είναι πολύ πιο εύκολα τα πράγματα για μένα προκειμένου να βγάλω τον καλύτερό μου εαυτό στο χορτάρι.

Όσον αφορά τώρα στη συνέχεια, όπως έχω γράψει κατ’ επανάληψη, εμείς θέλουμε να είμαστε πανέτοιμοι στα πλέι οφ. Εκεί θα κριθεί ολόκληρη η χρονιά και γι’ αυτό πρέπει να βγάλουμε τον καλύτερό μας εαυτό στον αγωνιστικό χώρο στις αναμετρήσεις με Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ και Άρη. Ο στόχος ήταν και παραμένει η κατάκτηση της δεύτερης θέσης και η συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ. Το θέλουμε όλοι πολύ και θα προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις να τα καταφέρουμε.

Κλείνοντας, θέλω να ευχηθώ σε όλο τον κόσμο καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία. Να περάσετε όλοι σας αυτές τις Άγιες μέρες μαζί με τα αγαπημένα σας πρόσωπα και να βγάλετε από το μυαλό σας τα προβλήματα της καθημερινότητας. Χαρείτε αυτές τις στιγμές με τους δικούς σας ανθρώπους.

Καλό Πάσχα,
Λέο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...