Μαντσίνι: "Είμαι οπαδός της Γιουβέντους"


"θΕΩΡΟΥΜΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΝΤΕΡ"

Η τραγική εφετινή πορεία της Γιουβέντους έχει κάνει τους ανθρώπους της ομάδας να αναζητούν τον αντικαταστάτη του Αλμπέρτο Τζακερόνι στον πάγκο. Ένας απο τους υποψήφιους είναι και ο Ρομπέρτο Μαντσίνι. Ο Ιταλός...



...τεχνικός μπορεί να βρίσκεται στο πάγκο της Μάντσεστερ Σίτι, αλλά αν κρίνει κανείς απο τα λεγόμενά του είναι έτοιμος να αφήσει το νησί για να επιστρέψει στην πατρίδα για χάρη της "Μεγάλης Κυρίας"

Μάλιστα αναγνώρισε και τη δύσκολη περίοδο, που διανύει η ομάδα, λέγοντας: "Η Γιουβέντους είναι πάντα Γιουβέντους. Αυτήν τη στιγμή περνάει μια δύσκολη περίοδο, αλλά είναι ένας σύλλογος με τεράστια ιστορία και κύρος, το οποίο δημιουργήθηκε μέσα από τις αμέτρητες νίκες", μάλιστα ολοκληρώνοντας έκανε και ένα άνοιγμα στους οπαδούς της Γιουβέντους: "Θεωρούμαι εχθρός λόγω της θητείας μου στην Ίντερ, αλλά θέλω να αφήσω πίσω μου το παρελθόν και να διαγράψω τις αναλήθειες, αφού έχω πει πολλές φορές πως είμαι οπαδός της Γιουβέντους από μικρό παιδί. Πόσο κοντά είμαι στο να επιστρέψω στην Ιταλία δεν ξέρω ακόμη. Ήταν καλό για εμένα που ήρθα στην Αγγλία και διεύρυνα τους ορίζοντές μου, αλλά θα επιστρέψω στην πατρίδα μου αργά ή γρήγορα".

http://www.contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...