Μιλάει για τον καρκίνο: «Το σκέφτομαι κάθε μέρα»

Κάιλι Μινόγκ R
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό “Paris Match”, η Κάιλι Μινόγκ, που αυτές τις μέρες βρίσκεται στις Κάννες για την ταινία “Holy Motors" στην οποία πρωταγωνιστεί, μίλησε για τη δύσκολη μάχη της με τον καρκίνο.


Η 43χρονη star διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού το 2005 και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και χημειοθεραπείες: “Οι άνθρωποι τείνουν να ξεχνάνε, εγώ όμως όχι. Δεν περνάει μέρα που να μην το σκέφτομαι, άλλωστε κοιτώντας με στον καθρέφτη το βλέπω, οι ουλές δεν είναι μόνο ψυχικές, αλλά και σωματικές. Υπάρχουν μέρες που νιώθω έναν απίστευτο θυμό, και άλλες που λέω ότι ήμουν τυχερή μέσα στην ατυχία μου. Πάντα προσπαθώ να βγάζω μια αισιόδοξη εικόνα. Εκ πρώτης όψεως, μοιάζω πολύ ανοιχτή, αλλά κατά βάθος είμαι πολύ συντηρητική. Ήξερα ότι είμαι δυνατή και ήμουν τυχερή γιατί είχα ανθρώπους δίπλα μου που με αγαπούσαν” δήλωσε στη συνέντευξη. Παράλληλα, προσέθεσε: “Νιώθω σαν γάτα με επτά ζωές. Στην καριέρα μου, αλλά και στην προσωπική μου ζωή, έχω κάνει πολλά λάθη και λάθος επιλογές που με έφεραν σε δύσκολη θέση. Αλλά επιβίωσα”.

Η μικρόσωμη Αυστραλή είναι ζευγάρι με τον Ισπανό Αντρέ Βελενκόζο από το 2008 και σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη στο πλευρό του, όμως δεν σκέφτεται τον γάμο: “Η αγάπη είναι μια δύσκολη υπόθεση. Ποτέ δεν πίστεψα ότι ο γάμος είναι τα πάντα. Λέω στον εαυτό μου ότι θα κρατήσει όσο είναι να κρατήσει. Έτσι, απογοητεύομαι λιγότερο. Πλέον είμαι πιο σοφή, πιο ανεκτική, λιγότερη απαιτητική. Και είμαι πολύ ευτυχισμένη σήμερα, γιατί ο Αντρέ με σέβεται απόλυτα” ανέφερε, ενώ συμπλήρωσε: “Είμαι καλά στην υγεία μου και πάρα πολύ ερωτευμένη -και αυτό βοηθάει πολύ!”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...