H Nαταλία αποκαλύπτει για την εγκυμοσύνη της Καραβατου


Κατά τη διάρκεια της εκπομπής τους ο Νίκος Γεωργιάδης και η Ναταλία Γερμανού σχολίασαν...
...το εξώφυλλο του "ΟK" με τις αποκλειστικές φωτογραφίες του περιοδικού με την τεσσάρων μηνών έγκυο Κατερίνα Καραβάτου.

Έτσι η Ναταλία Γερμανού βρήκε την ευκαιρία και διηγήθηκε το εξής περιστατικό που είχε την περασμένη Παρασκευή με την Κατερίνα Καραβάτου στις εγκαταστάσεις του Alpha.
"Την πετύχαμε την Παρασκευή που πηγαίναμε με τον Παύλο Σταματόπουλο στην σύσκεψη του "Μες στην καλή χαρά" και εκείνη την ώρα τελείωνε το "Κους κους".  Πάμε να την φιλήσουμε αλλά εκείνη την στιγμή φτερνίστηκα, με σταματάει με το χέρι της και μου λέει: “Μην με φιλήσεις αν είσαι συναχωμένη" και της λέω: “Γιατί Κατερίνα; Δεν έχω και το κακό που λένε και στο Νησί, ένα μικρό συναχάκι έχω”. Κοκκίνισε, έγινε πράσινη, μπορντό και μου απαντάει: "Επειδή είχα γρίπη και δεν θέλω να ξανακολλήσω" και έφυγε" ανέφερε η ραδιοφωνική παραγωγός και συμπλήρωσε: «είχε αυτό το ύφος του "έχω ένα μυστικό που στη ματιά μου μέσα λάμπει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...