Η Έλλη ξεσπάθωσε


Η Έλλη Κοκκίνου φαίνεται ως έχει κουραστεί από τις συνεχείς κριτικές που της ασκούνται σχετικά με τις προσωπικές της επιλογές και αποφάσισε να τα πει "έξω από τα δόντια".

"Θα κάνω αυτό που εγώ θέλω στη ζωή μου και όχι αυτό που λένε οι άλλοι. Όλοι πρέπει να το κάνουμε αυτό", δήλωσε η τραγουδίστρια στην "Πρωινή Μελέτη" και μίλησε για όσα λέγονται και γράφονται για τα προσωπικά της τον τελευταίο καιρό.
"Δεν προκαλώ εγώ κάποιο δημοσίευμα, όπως και στην ζωή μου", είπε η Έλλη και πρόσθεσε πως η δημοσιότητα και το "κυνηγητό" είναι μέρος της ζωής της λόγω του ότι είναι επώνυμη.
Ποιά είναι η προτεραιότητά της; "Το παιδί μου πάνω από όλα", τόνισε χωρίς δεύτερη σκέψη και στη συνέχεια έβαλε την δουλειά και την ζωή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...