Ο Άκης είναι έτοιμος για γάμο και παιδιά

Η καθημερινότητα του Άκη Πετρτζίκη, πέντε μόλις μήνες μετά τον τίτλο του πρώτου Έλληνα Master Chef παραμένει ίδια, όπως δήλωσε σε γνωστό περιοδικό: «Μπορεί η ζωή μου να έχει αλλάξει αλλά ο ίδιος δεν έχω αλλάξει πολύ. Ό,τι έκανα πριν κάνω και τώρα, απλά στο παρελθόν δούλευα περισσότερο. Σήμερα έχω περισσότερο χρόνο για μένα».
Μιλώντας στο περιοδικό «In Style» ο 27χρονος chef, που είναι πλέον ένα αναγνωρίσιμο πρόσωπο, αποκαλύπτει ότι αρχικά δεν ήξερε πώς να διαχειριστεί την δημοσιότητα που γνώρισε από τη συμμετοχή του στον διαγωνισμό του Mega: «Στην αρχή ένιωθα αμήχανα. Τώρα το αντιμετωπίζω μια χαρά, ο κόσμος με χαιρετάει με μεγάλη συμπάθεια. Δεν περίμενα να έχει τόσο μεγάλη επιτυχία το σόου ή ότι θα μου έδινε τόσο μεγάλη αναγνωσιμότητα. Έπαθα σοκ όταν το συνειδητοποίησα», αναφέρει και τονίζει πως δεν το έχει μετανιώσει: «Ούτε μια στιγμή δεν το μετάνιωσα. Θα το ξαναέκανα 100 φορές».

Η αγάπη για την μαγειρική ξεκίνησε σε μικρή ηλικία και με έναν περίεργο τρόπο. Ο 13χρονος τότε Άκης δοκίμασε κάτι πεντανόστιμους κολοκυθοκεφτέδες από τη θεία του και έτσι έγινε η αρχή…
«Πρέπει να ήμουν 12 στα 13 όταν μία μέρα μας έκανε το τραπέζι η θεία μου. Από όλα τα φαγητά με εντυπωσίασαν οι κολοκυθοκεφτέδες της. Την επόμενη της ζήτησα τη συνταγή. Κάπως έτσι ξεκίνησα να μαγειρεύω. Μη νομίζετε ότι ήταν εύκολο, μου πήρε 5 ώρες!».
Ο Άκης δεν ήταν καλός μαθητής και είχε αποφασίσει από μικρός πως θα ασχοληθεί με τη μαγειρική. Οι γονείς του όμως ήταν αντίθετοι με αυτή την επιλογή: «Ήταν αντίθετοι αλλά δεν τους άφησα πολλά περιθώρια επιλογής. Νομίζω όταν με είδαν στο Master Chef συνειδητοποίησαν πόσο αγαπώ τη μαγειρική. Πλέον με τη μητέρα μου μιλάμε στο τηλέφωνο και αστειευόμαστε γι’ αυτό με την ίδια να μου λέει “αυτό που έφτιαξες τις προάλλες στην τηλεόραση, δε μας το έχεις ετοιμάσει ποτέ”!».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, ο πρώτος Έλληνας Master Chef αναφέρθηκε και στην προσωπική του ζωή, λέγοντας πως περιμένει να παντρευτεί: «Ξέρω ότι είναι της μόδας να είσαι “κατά του γάμου” αλλά για μένα δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία στον κόσμο. Περιμένω πως και πώς να παντρευτώ και να κάνω παιδιά. Αν βρω το “πακέτο”, είμαι έτοιμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...