Όσα δήλωσε η Άννα για τον έρωτα

Πριν από λίγες εβδομάδες, η Άννα Βίσση άνοιξε το σπίτι της στο Νίκο Μουρατίδη για να κάνουν μια ραδιοφωνική συνέντευξη. Με αφορμή κάποια τραγούδια της Άννας, ο Νίκος Μουρατίδης τη ρώτησε για τον έρωτα: «Αυτή η κουκλάρα που βλέπω μπροστά μου, μια γυναίκα όμορφη, επιτυχημένη, ανεξάρτητη είναι δυνατόν να παρακαλάει;» τη ρώτησε ο ραδιοφωνικός παραγωγός και εκείνη τού απάντησε: «Δεν θα ήταν μονότονη η ζωή μου, αν ήμουν μόνη μου και να περιμένω τον ιδεώδη άντρα να 'ρθει να με βρει; Ναι, έχω παρακαλέσει με το δικό μου τρόπο και έχω κλάψει και πολύ πικρά για μια κατάσταση και 2-3 συγκεκριμένους άντρες που μετά κοιτάω πίσω και λέω μα είναι δυνατόν;».
Για το δίσκο της «Απαγορευμένο» ο Νίκος Μουρατίδης σχολίασε: «Βγήκες με ένα εξώφυλλο και ένα κομμάτι που δεν το περίμενε κανείς, λιτό, απογυμνωμένο, σα να 'χεις βγει απ’ το μπάνιο εξαγνισμένη και λέω η γυναίκα είναι θεά. Σε βρήκα έξοχη και το λες με μια διαύγεια, μια φωνή κρύσταλλο». «Κάποιοι με είπαν άσχημη, τέρας, αλλά αυτό ήθελα, να βγω όπως είμαι» του απάντησε και αμέσως μετά θυμήθηκε τα σχόλια που της είχε κάνει ο Νίκος Καρβέλας: «Ο Νίκος γενικά είναι δίκαιος στη μουσική του κι ας μην το πιστεύει ο κόσμος. Ξέρω τι του αρέσει και ποιους συνθέτες θαυμάζει και ακούει. Δεν ήταν απ’ τα κομμάτια που του άρεσαν, γιατί δεν του αρέσει αυτό το είδος μουσικής. Δεν μου είπε ότι είναι χάλια αλλά αυτό το είδος δεν του αρέσει. Γενικώς το απαγορευμένο δεν του άρεσε, κάποια κομμάτια του άρεσαν. Δεν ξέρω πραγματικά τι του άρεσε και τι όχι, γιατί υπήρχε μια αμηχανία να τον ρωτήσω και δεν ντρέπομαι να το ομολογήσω αυτό. Με τον Νίκο έχω σχέση ερωτική-μουσική. Αισθανόμουν περίεργα και είχα άγχος γι’ αυτό. Πιστεύω ότι είναι και φυσιολογικό να μην μπορεί να είναι και ο ίδιος τόσο αντικειμενικός αν και λέει ότι είναι».
«Έτσι μόνο αξίζει, όταν ο έρωτας φεύγει εσύ να μη φοβάσαι τίποτα», είναι ένας στίχος από το νέο άλμπουμ της Άννας και με αφορμή αυτόν μίλησε για την αγάπη και τον έρωτα: «Αν υπάρχει αγάπη θα διαδεχτεί τον έρωτα εκεί που η ρουτίνα χτυπάει το σπίτι σου και τη σχέση σου, η αγάπη θα βρει τον τρόπο να σε ανανεώσει. Εκτός κι αν θέλουν και οι δύο να ζήσουν κάτι τελείως φρέσκο και περιπετειώδες, κάτι άγνωστο. Θαυμάζω τα ζευγάρια που είναι τόσο χρόνια μαζί αλλά και βαριέμαι, όταν το σκέφτομαι. Έχω δει ζευγάρια που είναι τόσο χρόνια μαζί, για παράδειγμα, οι γονείς μου. Πέρασαν κι από μια φάση που για τρία χρόνια δεν μιλούσαν, είχε τσατιστεί η μαμά για κάτι, είχε ζηλέψει. Συνέχισε να τον φροντίζει, να πλένει, να μαγειρεύει και μας έλεγε εμάς να του πούμε ότι το φαγητό είναι στο τραπέζι και τον περιμένει. Κι αυτός πάλι δεν την ενοχλούσε, είχαν βρει τους κώδικές τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...