Η Μαριγώ Λαιμού μιλάει για τη νύφη της

Για τη νύφη της Μαριέττα Χρουσαλά και την επανεμφάνισή της στην τηλεόραση μέσα από το «Dancing With the Stars» μίλησε η Μαριγώ Λαιμού...
...στην εφημερίδα «Εspresso» λέγοντας: «Νιώθω πάρα πολύ καλά και είμαι υπερήφανη. Το χάρηκα πολύ. Είναι μια νέα κοπέλα, έχει στόχους και όνειρα. Γιατί να μην τη στηρίξουμε; Βεβαίως και της είπα από την πρώτη στιγμή ότι μου ακούγεται πάρα πολύ ωραίο και επειδή γίνεται για φιλανθρωπικό σκοπό, είναι ακόμη καλύτερα που συμμετέχει».

Η ίδια μάλιστα αποκάλυψε πώς σκοπεύει να στηρίξει τη νύφη της: «Βεβαίως και θα την ψηφίσω. Έχω πει σε όλο τον περίγυρό μου να την ψηφίσει. Από μένα θα έχει εκατό με εκατόν πενήντα ψήφους. Εγώ αγαπώ το γιο μου και, αν εκείνος αισθάνεται καλά, αισθάνομαι κι εγώ το ίδιο που είμαι μάνα του».
Μιλώντας για τη σχέση που έχει με τη νύφη της αποκάλυψε πώς κατάφεραν να κρατήσουν την ισορροπία: «Έχουμε πολύ καλή σχέση. Άλλωστε, δεν είμαστε κάθε μέρα μαζί και δεν υπάρχει τριβή. Η Μαριέττα είναι πολύ ευγενική. Είχαμε πάει και στη Νέα Υόρκη και περάσαμε μάλιστα πολύ ωραία. Ήταν και ο άλλος μου γιος εκεί. Είναι κακώς παρεξηγημένη η σχέση νύφης-πεθεράς. Πολλές φορές υπάρχει ζήλια και γίνεται ρήξη, όπως λένε, εμείς όμως δεν έχουμε τέτοια πράγματα. Δεν έχουμε κάτι να ζηλέψουμε η μία από την άλλη. Πάντα το παιδί μου θα είναι παιδί μου και σε εκείνη θα είναι ο άνδρας της. Αν μπορούν οι δύο γυναίκες να το ξεχωρίσουν αυτό, είναι πάρα πολύ ωραίο. Θα είναι πάντα για εκείνη ο άνδρας της και για μένα πάντα το παιδί μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...