Στο Παρίσι για το Ευρωπαϊκό

Αναχώρησε σήμερα το μεσημέρι για το Παρίσι το πρώτο γκρουπ της ελληνικής αποστολής, αποτελούμενο από 4 αθλήτριες και 6 αθλητές, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου, που θα διεξαχθεί το διάστημα 4-6 Μαρτίου.
Η αποστολή αποτελείται από τους Λούη Τσάτουμα (Μεσσηνιακός ΓΣ, μήκος), Γιώργο Τσάκωνα (Ολυμπιακός, μήκος), Κώστα Μπανιώτη (Ολυμπιάδα Κομοτηνής, ύψος), Δημήτρη Χονδροκούκη (Ολυμπιακός, ύψος), Κώστα Φιλιππίδη (ΓΣ Βόλου, επί κοντώ), Δημήτρη Τσιάμη (Ολυμπιακός, τριπλούν) και τις Ελενα Φιλάνδρα (ΠΓΣ, 800μ), Βούλα Παπαχρήστου (ΑΕΚ, τριπλούν), Νίκη Πανέτα (ΑΟ Μεγάρων, τριπλούν) και Αθανασία Πέρρα (Ολυμπιακός, τριπλούν).

Αύριο Πέμπτη στις 15:20 με την πτήση της AIR FRANCE αριθμός AF 1533 (άφιξη στο Παρίσι 17:50) αναχωρεί, με επικεφαλής τον πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ, Βασίλη Σεβαστή, και το δεύτερο γκρουπ και συγκεκριμένα ο Αγγελος Αγγελάκης (Πελασγός Λάρισας, 60μ) και οι Γεωργία Κοκλώνη (ΑΕΚ, 60μ), Νικόλ Κυριακοπούλου (ΑΟ Μεγάρων, επί κοντώ), Ελενα Καφούρου (ΑΕΚ, μήκος).
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Δημήτρης Ευαγγελόπουλος (εθνικός προπονητής):
«Η Εθνική ομάδα που θα πάρει μέρος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στο Παρίσι είναι νέας εποχής, νέων ηθών. Πρόκειται για παιδιά που θυσιάζουν πολλά από την προσωπική τους ζωή, κάνοντας μια υπερπροσπάθεια. Αυτό πιστεύω ότι θα κάνουν στο Ευρωπαϊκό, την υπέρβαση. Σαν ΣΕΓΑΣ, αυτό που θέλουμε είναι οι αθλητές μας να πιστοποιήσουν τις επιδόσεις που έκαναν στους φετινούς τους αγώνες. Αυτό πιστεύω ότι μπορεί να φέρει χαμόγελα στην επιστροφή μας. Δεν μου αρέσει να μιλάω για μετάλλια, αλλά νομίζω ότι 6 αθλητές έχουν δυνατότητες να είναι στο βάθρο».
Γιώργος Τσάκωνας (Ολυμπιακός ΣΦΠ- μήκος):
«Πιστεύω η επιστροφή μου να συνδυαστεί με μία καλή εμφάνιση. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ σε μία μεγάλη διοργάνωση, την πρώτη μου. Στόχος μου είναι η πρόκριση στον τελικό. Από εκεί και πέρα όλα γίνονται. Με ενθουσιασμό και ψυχή πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Θεωρώ ότι με τη φετινή μου επίδοση θα είμαι στον τελικό».
Κώστας Φιλιππίδης (ΓΣ Βόλου- επί κοντώ): «Σαφώς θέλω μία καλή εμφάνιση. Πρώτος στόχος είναι να προκριθώ και ως γνωστόν περνούν 8 αθλητές και θα είναι δύσκολο. Δύσκολος αγώνας και το επίπεδο είναι υψηλό. Από εκεί και πέρα στον τελικό θα κυνηγήσω κάτι καλύτερο και ένα νέο ρεκόρ».

Αθανασία Πέρρα (Ολυμπιακός ΣΦΠ- τριπλούν):
«ο στόχος μου ήταν να πιάσω το όριο και αυτό επετεύχθη. Ήθελα φυσικά μία καλύτερη επίδοση, κοντά στα 14.40μ., αλλά με κάποια λάθη στη φορά μου δεν βγήκε, όμως δεν πειράζει. Το πρώτο βήμα για μένα είναι να μπω στον τελικό. Δεν βλέπω όριο, αρκεί να μπω ν' αγωνιστώ και να πάνε όλα καλά. Είναι πολύ καλό για εμάς που θα είμαστε τρεις Ελληνίδες στον προκριματικό. Δείχνουμε ότι η Ελλάδα συνεχίζει την παράδοση στο αγώνισμα. Μακάρι η Βούλα (Παπαχρήστου) και η Νίκη (Πανέττα) να κάνουν τις φετινές τους επιδόσεις και να πάρουν ένα μετάλλιο».
Έλενα Φιλάνδρα (Πανελλήνιος ΓΣ- 800μ.): «Είμαι έτοιμη, ανάρρωσα πλήρως και με πολλή όρεξη πάω στο Παρίσι για να προσπαθήσω για το καλύτερο. Θέλω καλύτερη επίδοση από τη φετινή μου και θα παλέψω για ένα χρόνο κοντά στο 2.01.50 με 2.02.00, που θα μου δώσει πιθανότητες για ένα καλό πλασάρισμα».
Κώστας Μπανιώτης (Ολυμπιάδα Κομοτηνής- ύψος):
«Αυτός είναι ο αγώνας-στόχος στον κλειστό. Ό,τι προηγήθηκε ήταν στα πλαίσια προετοιμασίας για το Ευρωπαϊκό. Δεν μπορώ να μιλήσω για προσδοκίες, το επίπεδο είναι πολύ υψηλό. Υπάρχουν ικανοί άλτες, το ύψος είναι ευρωπαϊκό αγώνισμα. Εγώ αντιπροσωπεύω την Ελλάδα, αυτή είναι η ευθύνη μου και αυτό που κάνω στην προπόνηση, θέλω να το πετύχω στο Παρίσι. Δύσκολος ο προκριματικός και πρέπει να κάνεις σίγουρο το όριο. Μακάρι να επαναλάβω μία εμφάνιση ανάλογη με το Τορίνο το 2007. Φυσικά τώρα είμαι δύο χρόνια μεγαλύτερος, δύο χρόνια πιο ώριμος και ελπίζω σε κάτι καλό».
Λούης Τσάτουμας (Μεσσηνιακός ΓΣ- μήκος): «Σίγουρα είναι ερωτηματικό για μένα πώς θα αντιδράσει το πόδι μου στον αγώνα. Ήμουν σε πολύ καλή κατάσταση, μέχρι το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Ήρθε μετά μία σύσπαση στο πόδι μου, που με έκανε να αναθεωρήσω πολλά πράγματα, ακόμη και την συμμετοχή μου στους Πανευρωπαϊκούς αγώνες. Από εκεί και πέρα, ύστερα από προσπάθεια κατάφερα να είμαι εδώ με την υπόλοιπη αποστολή και να ταξιδέψω. Εύχομαι τώρα το καλύτερο εκεί. Το καλό θα ήταν στον προκριματικό, που έχει μεγάλη σημασία για μένα, να κάνω ένα σίγουρο άλμα που να φέρει την πρόκριση για να αντέξω στον τελικό, που θα έχω έξι προσπάθειες».
Βούλα Παπαχρήστου (ΑΕΚ- τριπλούν): «Νιώθω έτοιμη και καλά προετοιμασμένη και το πιο σημαντικό είμαι αισιόδοξη. Ο στόχος μου είναι να είμαι στην τελική οκτάδα. Είναι διαφορετικός αγώνας ο τελικός από τον προκριματικό. Αν μπεις στον τελικό, κρίνω ότι τα δύο πρώτα άλματα είναι καθοριστικά. Πιστεύω ότι το μετάλλιο θα κριθεί μεταξύ 14.50μ. με 14.60μ. Δεν σκέφτομαι καθόλου ότι έχω τη 2η καλύτερη επίδοση από τις συμμετέχουσες. Πάω εκεί για να κάνω καλά τη δουλειά μου. Πάρα πολύ θετικό ότι θα είμαστε τρεις Ελληνίδες και ξέρω ότι και τα άλλα δύο κορίτσια (σ.σ. Αθανασία Πέρρα, Νίκη Πανέττα) είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Ελπίζω να γίνει ένα θαύμα και να είμαστε και οι τρεις στο βάθρο. Θα είναι κάτι πρωτόγνωρο για την Ελλάδα. Ειλικρινά το εύχομαι».
Δημήτρης Τσιάμης (Ολυμπιακός ΣΦΠ- τριπλούν): «Το 17.06μ. μου δίνει καλύτερη ψυχολογία και με αυτή πάω στο Παρίσι. Πρώτος στόχος είναι να μπω στον τελικό, όπου εκεί σου δίνεται η δυνατότητα για έξι άλματα. Τελείως διαφορετικός αγώνας, είμαι σε καλή κατάσταση, θα πάω και ό,τι βγει».
Δημήτρης Χονδροκούκης (Ολυμπιακός ΣΦΠ- ύψος):
«Είναι η πρώτη μου μεγάλη διοργάνωση στην κατηγορία ανδρών. Μου δίνει λίγο άγχος αυτό, αλλά εκείνο που θέλω να κερδίσω πρωτίστως από τέτοιους αγώνες είναι η εμπειρία. Από εκεί και πέρα ο στόχος μου είναι να είμαι συγκεντρωμένος και να βγει η φετινή μου επίδοση».
Νίκη Πανέττα (ΑΟ Μεγάρων- τριπλούν): «Περιμένω να είμαι σταθερή στο Παρίσι. Από την στιγμή που μετέχω στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα θέλω να προκριθώ στον τελικό. Είναι όμως ένας αγώνας, τα πάντα μπορεί να συμβούν, γι' αυτό θέλω να τον χαρώ, αφού είναι η πρώτη μου μεγάλη διοργάνωση. Δεν με αγχώνει η φετινή μου επίδοση που με φέρνει ψηλά, γιατί ξέρω ότι σε μία μεγάλη διοργάνωση τα δεδομένα αλλάζουν. Είναι πολύ σημαντικό ότι είμαστε τρεις Ελληνίδες στο τριπλούν. Είναι ένας υγιής ανταγωνισμός, γιατί όταν ξέρεις ότι εκείνες είναι καλά, θέλεις και εσύ να πας καλά και καλύτερα. Μπορείς να βγει νικητής μέσα από αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...