Βρίσκει sexy τα γυμνασμένα χέρια

Η Νίνα Λοτσάρη, σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό, αποκάλυψε πως είναι ένας αρκετά προληπτικός άνθρωπος και δεν ξεκινά κάτι, αν δεν είναι καλή ημέρα.
Μίλησε και για τα αγαπημένα της αξεσουάρ, τις ασκήσεις που λατρεύει και για πολλά άλλα...
Αξεσουάρ...
«Η τσάντα μου. Έχει μέσα τα πάντα: Από βιβλία και cd players μέχρι είδη μακιγιάζ και 2-3 κολόνιες. Η αγαπημένη μου είναι η Uterque».

Άσκηση που λατρεύω...
«Έχω πάθος με τη γυμναστική. Μου αρέσει να κάνω πολύ γρήγορο ποδήλατο, πολλές επαναλήψεις στα βάρη, να γυμνάζω τους ώμους και τους δελτοειδείς. Βρίσκω sexy σε μια γυναίκα να έχει γυμνασμένα χέρια».
Musical obsession...
«Το Cabaret, γιατί είναι ακριβώς το είδος της μουσικής που μου αρέσει, με κοστούμια λιτά και ταυτόχρονα πολυτελή, χωρίς να είναι κραυγαλέα».

Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...