Το facebook "έκαψε" τον Κοχαντάρεβιτς!

Σε απολογία κλήθηκε από την ΚΑΕ ΑΕΚ ο Ντάρκο Κοχαντάρεβιτς με αφορμή κάποια αρνητικά σχόλια που έκανε στο facebook κατά του Μηνά Γκέκου για τον παραγκωνισμό του στην ομάδα. "Αυτοί που δείχνουν με το δάκτυλο είναι δειλοί και δεν είμαι εγώ", ανέφερε μεταξύ άλλων ο σέντερ της "Ένωσης".
Ο Ντάρκο Κοχαντάρεβιτς εξέφρασε κάποιες θέσεις στο facebook με αφορμή τον παραγκωνισμό του από τον Μηνά Γκέκο και η διοίκηση έσπευσε άμεσα να τον καλέσει σε απολογία. «Οι προπονητές έχουν τη συνήθεια να μην σκέφτονται, ότι αυτά που διδάσκουν είναι λάθος. Αυτό, λοιπόν, όπως είπε κι ο Τόμας Πέιν, δείχνει επιφανειακά ότι έχουν δίκιο. Λοιπόν, επιτρέψτε μου να σας πω κάτι: Δεν έχουν δίκιο» έγραφε προ ημερών ο σέντερ της ΑΕΚ, ο οποίος έδωσε συνέχεια σήμερα υποστηρίζοντας: «Χρειάζομαι χρόνο προσαρμογής όπου κι αν πάω. Όπως όταν ήμουν στο Κάνσας, στο Τέξας και τώρα στην πρώτη μου χρονιά στην Ελλάδα. Κατά την διάρκεια αυτής της πορείας μου σ’ αυτό το έτος προσαρμογής άφησα ανθρώπους να κολλήσουν ένα δάκτυλο στο πρόσωπο μου και να μου πουν ότι δεν είμαι καλός. Και όταν τα πράγματα ήταν σκληρά άρχισα να ψάχνω για το τι φταίει. Αυτοί που δείχνουν με το δάκτυλο είναι δειλοί και δεν είμαι εγώ. Ξέρω καλύτερα από αυτό».Ο Σέρβος σέντερ αποκτήθηκε με τριετές συμβόλαιο, δείγμα του πόσο πολύ πίστεψαν σ’ αυτόν ο Γκέκος και η διοίκηση, αλλά η αλήθεια είναι πως τελευταία δεν παίρνει ούτε ένα λεπτό συμμετοχής, γεγονός που τον οδήγησε σ’ αυτή την αντίδραση.

ΠΗΓΗ:SportNooz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...