«Έχω κάνει πολλά λάθη»

Tην καρδιά του άνοιξε ο Γιώργος Μαζωνάκης στο περιοδικό «Life & Style», δηλώνοντας πως πολλές φορές στη ζωή του έχει κάνει λάθη…

«Δεν έχω ζήσει ούτε υπέροχες σχέσεις, ούτε δική μου οικογένεια, ούτε έχω βρει την απόλυτη γαλήνη της ψυχής μου, ούτε έχω εισπράξει την αποδοχή από ανθρώπους όσο θα ήθελα. Από μικρός ήθελα να γίνω γνωστός και να υπογράφω αυτόγραφα. Είχα ψώνιο να γίνω τραγουδιστής», αναφέρει ο Γιώργος και αποκαλύπτει πως στα 15 του έκλεψε το τηλέφωνο της Νέλλης Γκίνη από την ατζέντα της μητέρας του για να της ζητήσει να του προτείνει έναν δάσκαλο φωνητικής! Από τα εφηβικά του χρόνια ο τραγουδιστής νοσταλγεί σχέσεις και φίλους «τότε που ήμουν απλώς ο Γιώργος και δεν μετρούσε το επώνυμο», ενώ κρατάει την εικόνα του πατέρα του ως καλού οικογενειάρχη που μοχθούσε για να ζήσει την οικογένειά του.
«Δεν διέγραψα ποτέ τίποτα στη ζωή μου. Όλα είναι περιουσία μας, ακόμα κι εκείνα που έχουμε κάνει και τα μετανιώσαμε», υποστηρίζει ο τραγουδιστής και δεν διστάζει να μιλήσει για την μοναξιά που νιώθει, αλλά και να ευχηθεί να βρει τον έρωτα! «Ο αγώνας με την μοναξιά δεν τελειώνει ποτέ. Μπορεί κάποιες φορές να τον κοιμίζουμε αλλά μόνο με τον θάνατό μας τελειώνει η μοναξιά μας», λέει χαρακτηριστικά και, για τα γενέθλιά του τον ερχόμενο Μάρτιο κάνει μια ευχή: «αντί για δώρο θα ήθελα έναν μεγάλο έρωτα με διάρκεια, αλλά για τον Γιώργο, όχι για τον Μαζωνάκη». Μάλιστα, ο Γιώργος δεν διστάζει να εξομολογηθεί ότι υπάρχουν φορές που αναρωτιέται γιατί δεν έχει οικογένεια και παραδέχεται πως έχει κάνει «πολλά και φρικτά» λάθη. «Δεν είμαι τόσο συντηρητικός για να φοβάμαι το διαφορετικό. Βέβαια, υπάρχουν φορές που έχω πει "γιατί να μην είμαι κι εγώ ένας κανονικός άνθρωπος με μια κανονική δική μου οικογένεια;"», διερωτάται ο τραγουδιστής.

Πηγή: Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...