Πλασματικό το πλεονάζον προσωπικό στον Ο.Σ.Ε.
Με ανακοίνωσή του, το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.) εξηγεί ότι είναι πλασματικός ο αριθμός του πλεονάζοντος προσωπικού σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέβασε στο Διαδίκτυο το Υπουργείο Εσωτερικών και προκήρυξε 24ωρη απεργία για τις 8 Δεκεμβρίου.
Η ανακοίνωση που εξέδωσε η Π.Ο.Σ. είναι η εξής:
«Το Υπουργείο Εσωτερικών συνεχίζοντας το κυβερνητικό ΑΛΑΛΟΥΜ, ανάρτησε στο διαδίκτυο απόφαση για το δήθεν “πλεονάζον” προσωπικό του Ομίλου Ο.Σ.Ε., το οποίο βάσει του ν.3891/10 ανέρχεται σε 2.351 άτομα, αλλά βάσει της απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών ανέρχεται σε 2.700 άτομα!!!
Ο φωτογραφικός επιμερισμός του δήθεν “πλεονάζοντος” προσωπικού κατά Νομό και κατά Κλάδο, επιβεβαιώνει πλήρως τις θέσεις που εξέφραζε η Π.Ο.Σ. ότι:
α) ο Νόμος αυτός καταργεί τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου (Πελοπόννησος, Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, Δυτική Μακεδονία, Θεσσαλία) και έτσι προκύπτει πλεονάζον προσωπικό,
β) αναδεικνύει την αναξιοπιστία και την προχειρότητα των θέσεων που εκφράζονται από τους αναρμόδιους και άσχετους Υπουργούς και Γενικούς Γραμματείς και
γ) αποτυπώνει την έλλειψη σοβαρής, υπεύθυνης εθνικής πολιτικής πρότασης για το σιδηρόδρομο.
Όλα τα παραπάνω, σε συνάρτηση με την κατάργηση των Κανονισμών Εργασίας που είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την ασφάλεια της κυκλοφορίας αλλά και την επιστροφή των εισοδημάτων των εργαζομένων στη 10ετία του 1980, μας δίνουν το δικαίωμα να λέμε ότι αυτή η πολιτική εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα και όχι αυτά του Ελληνικού Σιδηροδρόμου. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια, όλες οι Κυβερνήσεις πειραματίστηκαν στον κρατικό πολύπαθο Ο.Σ.Ε., ξοδεύοντας εκατ. ευρώ για αμφίβολα αποτελέσματος σχέδια με αποτέλεσμα τη σημερινή κατάληξη πλήρους διάλυσης του σιδηροδρόμου που απορρέει από το ν. 3891/10. Είναι βέβαιο ότι οι μόνοι που δεν ευθύνονται είναι οι εργαζόμενοι, αλλά η στρεβλή πολιτική που ακολούθησαν οι Κυβερνήσεις και το ότι χρέωσαν τον Ελληνικό Λαό με 10 δις ευρώ δήθεν επενδύσεων, χωρίς να ολοκληρώσουν ούτε ένα έργο. Οι Σιδηροδρομικοί κατέθεσαν υπεύθυνες προτάσεις για τη “διάσωση” του σιδηροδρόμου οι οποίες είναι ρεαλιστικές, εφαρμόσιμες και οδηγούν τον Οργανισμό σε τροχιά αναγέννησης. Προτάσεις τις οποίες οι πολιτικές ηγεσίες, τις πέταξαν στο καλάθι των αχρήστων γιατί δεν εξυπηρετούν τους ανταγωνιστές του τρένου. Καλούμε όλους τους Σιδηροδρομικούς να κάνουν χρήση των Κανονισμών (ΓΕΚΑΠ, ΚΩΕΑΠ, ΚΔΑ) για να αποδειχθεί στην πράξη ότι ο Σιδηρόδρομος κυκλοφορεί έως σήμερα χάρη στο φιλότιμο των Σιδηροδρομικών και την αγάπη μας για το τρένο. Οι Σιδηροδρομικοί αγωνισθήκαμε και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για ένα Δημόσιο Σιδηρόδρομο με κοινωνικά χαρακτηριστικά, στον οποίο θα εργάζονται επαγγελματίες Σιδηροδρομικοί και όχι κρατικοδίαιτοι εργολάβοι. Θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε πρώτα την ασφάλεια και όχι το κέρδος. Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για σύγχρονους Κανονισμούς Εργασίας, για αξιοπρεπείς μισθούς, για ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό του Σιδηροδρόμου. Ως πρώτη απάντηση στο κυβερνητικό αλαλούμ προκηρύξαμε 24ωρη πανελλαδική απεργία την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010 και αυτό είναι μόνο η αρχή».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917
Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...
-
O ΩΡΑΙΟΣ ΤΟΥ GREY'S ANATOMY Είναι η αλήθεια σε λίγα λεπτά video! Όλη η αλήθεια για την showbiz! Ο Eric Dane, γνωστός για τον ρόλο του ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου