Πρακτικές συμβουλές προς το επιβατικό κοινό που πρόκειται να ταξιδέψει αεροπορικώς, δίνει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, με αφορμή την αυξημένη κίνηση κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Συγκεκριμένα, σε περίπτωση ματαίωσης, ακύρωσης ή καθυστέρησης της πτήσης τους, οι επιβάτες δικαιούνται χρηματική αποζημίωση, ανάπαυση, φαγητό ή και επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου τους. Σε περίπτωση που η εταιρεία αρνηθεί να συμμορφωθεί με τους παραπάνω όρους, οι επιβάτες μπορούν να απευθυνθούν στην ΥΠΑ, η οποία θα αναλάβει την επιλύση του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί. Τα βασικά που θα πρέπει να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες είναι τα εξής:
- Σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης τα ποσά που προβλέπονται είναι 250 ευρώ για πτήσεις μικρότερες των 1500χλμ, 400 ευρώ για πτήσεις από 1500 έως 3500χλμ. και 600 ευρώ για πτήσεις άνω των 3500χλμ.
- Όταν αφορά σε ακύρωση πτήσης προβλέπεται επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου, γεύμα, κατάλυμα, επικοινωνιακές διευκολύνσεις, αποζημίωση ή δυνατότητα μεταφοράς σε άλλη πτήση.
- Εάν σημειωθούν μεγάλες καθυστερήσεις, οι επιβάτες έχουν το δικαίωμα για κατάλυμα, γεύμα και αν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις 5 ώρες, δυνατότητα επιστροφής του αντίτιμου του εισιτηρίου.
- Σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής αποσκευών, οι ταξιδιώτες έχουν δυνατότητα διεκδίκησης έως και 1000 δολαρίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου