Βανέσα Αδαμοπούλου: «Είμαι εντελώς αγοροκόριτσο»

Η Βανέσα Αδαμοπούλου έδινε λανθασμένη εντύπωση τόσο καιρό, καθώς δεν είναι γυναίκα «κοκέτα», αλλά αγοροκόριτσο.

«Το παραμύθι της Σταχτοπούτας το έχω ξεπεράσει από τα επτά μου χρόνια. Μπορεί πολλοί να πιστεύουν για εμένα, εξαιτίας της εικόνας μου, ότι ήμουν το κλασικό κοριτσάκι με τις ροζ κορδελίτσες, αλλά στην πραγματικότητα είμαι εντελώς αγοροκόριτσο. Ακόμη και γυναικείες συνήθειες, όπως το κουτσομπολιό εγώ το απεχθάνομαι. Δεν είμαι καθόλου κοκέτα. Ούτε ρομαντική είμαι. Εγώ θα προτιμούσα χίλιες φορές ο σύντροφός μου να μου κάνει έκπληξη και να κλείσει εισιτήρια να πάμε ένα ταξίδι χωρίς να το περιμένω, παρά να οργανώσει ένα δείπνο υπό το φως των κεριών».

ΠΗΓΗ: Ok!

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...