«Χείμαρρος» ο Σταμάτης Γονίδης


Ποτέ δεν φοβήθηκε να «τσαλακώσει» την εικόνα του και πάντα έλεγε τη γνώμη του έξω από τα δόντια. Ο Σταμάτης Γονίδης παραχώρησε μια συνέντευξη στο περιοδικό «Down Town» και μίλησε για τον έρωτα και για τις γυναίκες που έχουν περάσει από τη ζωή του.

Έχει ερωτευτεί και έχει κλάψει πολύ, κάτι που δεν φοβάται να εξομολογηθεί: «Φουλ, έχω ερωτευτεί πολύ αλλά και έχω ενθουσιαστεί πολύ. Στη ζωή ερωτευόμαστε με πάθος το λάθος και αγαπάμε το σωστό. Ποτέ δεν ήμουν από τους άντρες που ήθελαν να πάρουν, δεν ήμουν και δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Πάντα ήθελα να δίνω πράγματα από την ψυχή μου, από τον εαυτό μου, από το ''είναι'' μου. Και υλικά και συναισθηματικά. Όλα τα τραγούδια μου τα έχω γράψει για εκείνες. Επίσης, έχω κλάψει και έχω παρακαλέσει μια γυναίκα. Γενικά, έκανα ό,τι θα έκανε ένας άντρας που θέλει πραγματικά μια γυναίκα».

Παρ' όλα αυτά, δεν έχει φτάσει στο σημείο να καταστραφεί για μια γυναίκα: «Όχι, μαλάκας δεν υπήρξα ποτέ. Στο παρελθόν έχω φτάσει στο σημείο να μην έχω ούτε δραχμή στην τσέπη μου, αλλά ποτέ δεν ήταν η αιτία για αυτό μια γυναίκα. Καμιά απ’ όσες ήμουν ερωτευμένος δεν μου έφαγε ούτε μία δραχμή. Οι γυναίκες με έκαναν πλούσιο και όχι φτωχό».

Με τη σύζυγό του, Κατερίνα, δηλώνει πως είναι τρελά ερωτευμένος και τη θεωρεί το άλλο του μισό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...