Να ερευνηθεί εάν τυχόν υπάρχουν ποινικές ευθύνες του πρώην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Γεώργιου Σανιδά, για τη διερεύνηση της υπόθεσης της ανταλλαγής ακινήτων μεταξύ της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου και του ελληνικού Δημοσίου ζήτησε ο υπουργός Δικαιοσύνης.
Ο Χάρης Καστανίδης ζήτησε την έρευνα με έγγραφο προς τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ιωάννη Τέντε, σύμφωνα με το άρθρο 31 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.
Ο υπουργός Δικαιοσύνης απέστειλε στον κ. Τέντε τα πρακτικά της Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής που ερευνά την υπόθεση του Βατοπεδίου.
Στις σελίδες αυτές περιλαμβάνονται οι καταθέσεις ενώπιον της Εξεταστικής Επιτροπής των εισαγγελικών λειτουργών που χειρίστηκαν κατά το παρελθόν τη συγκεκριμένη υπόθεση. Στην Επιτροπή, μεταξύ άλλων, κατέθεσαν οι εισαγγελείς Κυριάκος Καρούτσος, Ηλίας Κολιούσης και Ελένη Σωτηροπούλου.
Της ενέργειας αυτής του κ. Καστανίδη είχε προηγηθεί σχετική επιστολή του προέδρου της Προανακριτικής Επιτροπής, Μανώλη Μπετενιώτη, προς τον υπουργό Δικαιοσύνης που του ζητούσε να πράξει τα δέοντα.
Της ενέργειας αυτής του κ. Καστανίδη είχε προηγηθεί σχετική επιστολή του προέδρου της Προανακριτικής Επιτροπής, Μανώλη Μπετενιώτη, προς τον υπουργό Δικαιοσύνης που του ζητούσε να πράξει τα δέοντα.
Πριν από δύο χρόνια, ο κ. Σανιδάς είχε αρνηθεί να διαβιβάσει τη δικογραφία για την υπόθεση του Βατοπεδίου στη Βουλή, προκειμένου να ερευνηθεί εάν υπάρχουν ευθύνες πολιτικών προσώπων.
1 σχόλιο:
Περιβαλλοντικές ενστάσεις για την επένδυση LΡG του Κατάρ στον Αστακό
Οι μελέτες προσκρούουν στην ιδιαιτερότητα του καυσίμου που θα χρησιμοποιηθεί ως πρώτη ύλη
Η χρήση LΡG δεν απαγορεύεται στην ΕΕ αλλά οι ευρωπαϊκές ενεργειακές εταιρείες δεν χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο καύσιμο για την παραγωγή ηλεκτρισμού, καθώς έχει δυσκολίες διαχείρισης σε πολύ μεγάλες συγκεντρώσεις, τη στιγμή που υπάρχουν άλλα καύσιμα κατάλληλα για τη δουλειά αυτή.
Προφανώς η «κακή φήμη» που συνοδεύει το LΡG όσον αφορά την ασφάλεια της διαχείρισής του οφείλεται εν πολλοίς στο τραγικό δυστύχημα που έγινε το 1984 σε δεξαμενές LΡG στο Σαν Χουάν του Μεξικού, που στοίχισε 650 νεκρούς και 6.400 τραυματίες.
Μικρότερης έκτασης ήταν πέρυσι το δυστύχημα στην Τοσκάνη της Ιταλίας, όπου έγινε έκρηξη βυτιοφόρου βαγονιού που μετέφερε LΡG, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 15 άνθρωποι και να καταρρεύσουν γειτονικά κτίρια.
Το βασικό ερώτημα που έκαναν αρκετοί παράγοντες του ενεργειακού χώρου είναι «γιατί,αφού το παραγόμενο ρεύμα κατά 70% προορίζεται για την ιταλική αγορά, δεν γίνεται η μονάδα στην Ιταλία;».
www.tovima.gr
Δημοσίευση σχολίου