Η Βίκυ για το «Πάμε Πακέτο»

Η παράδοση του πακέτου ήταν λίγο περιπετειώδης. Αρχικά αποφασίστηκε πως για την φετινή τηλεοπτική σεζόν, η προβολή της εκπομπής θα γινόταν κάθε Δευτέρα, απέναντι από το «Νησί» και το «Next top model II», όμως τα πράγματα άλλαξαν απότομα.

Εκεί που η Βίκυ Χατζηβασιλείου ήταν ετοιμοπόλεμη για τη μεγάλη μάχη της τηλεθέασης, το κανάλι της ανακοίνωσε πως το πακέτο θα παραμείνει σταθερά στην Πέμπτη.

Η ίδια μιλώντας στο περιοδικό «Hello!» για αυτές τις απότομες αλλαγές, δηλώνει πως δεν εκνευρίστηκε: «Δεν θα έλεγε ότι εκνευρίστηκα, αλλά πραγματικά ξαφνιάστηκα. Νόμιζα ότι ήταν οριστική η μετακίνηση για Δευτέρα. Προσπάθησα να πείσω τους ανθρώπους του καναλιού να μείνω τη Δευτέρα, την ημέρα των “μεγάλων μαχών” , διότι δεν κρύβω ότι μου αρέσουν οι προκλήσεις. Αλλά το βασικό τους επιχείρημα ήταν ότι είχαν υπερβολικά τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας του κοινού. Αν ήταν στο χέρι μου, δεν θα είχα μετακινηθεί ποτέ από την Πέμπτη. Άρα καταλαβαίνετε ότι δεν αποφασίζω εγώ για το πρόγραμμα του σταθμού μου. Είμαι ένας απλός “στρατιώτης” του καναλιού και πάω αδιαμαρτύρητα σε όποια “μάχη” με στείλουν».

Παρόλα αυτά η Βίκυ αναφέρει πως δεν χάρηκε όταν αρχικά της ανακοίνωσαν πως θα πάει Δευτέρα: «Όταν μου ανακοίνωσαν τη μετακίνηση για Δευτέρα, φυσικά δεν χάρηκα, ποιος θα χαιρόταν να φύγει από την ώρα και την μέρα που δίνει ραντεβού με το κοινό τόσα χρόνια;».

Η Βίκυ βεβαίως ορκίζεται πως δεν έφερε την παραμικρή αντίρρηση. Είναι καιρός για αντιρρήσεις άλλωστε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...