ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ;

Kανείς μέχρι σήμερα δεν έχει έτοιμη καμιά συνταγή ευτυχίας. Και όμως όλοι μας θέλουμε να είμαστε ευτυχισμένοι. Φιλόσοφοι , επιστήμονες , ιερείς αλλά και απλοί άνθρωποι έχουν την δική τους εκδοχή αλλά κανείς μια συνταγή σίγουρης ευτυχίας. Έχω γνωρίσει πάμπλουτους ανθρώπους που ήταν δυστυχείς και πάφτωχους που ήταν ευτυχισμένοι. Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω γιατί κάποιος που δύσκολα τα φέρνει βόλτα είναι ευτυχισμένος σε μια ζωή που δείχνει στα μάτια μου ρουτίνα αλλά για εκείνον ήταν ο παράδεισος. Είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει συνταγή ευτυχίας και εάν υπήρχε θα ήταν πανάκριβη. Αλλά ίσως και η ευτυχία να είναι δίπλα μας τσάμπα και να μην την βλέπουμε. Ένα τυχαίο περιστατικό με έκανε να νιώσω άβολα και τελείως ηλίθιος αφού πολλές φορές μέχρι σήμερα η ευτυχία ήταν δίπλα μου και εγώ αλλού. Τα γράφω αυτά για να σας προβληματίσω. Άλλωστε τα έχουμε ξαναπεί δεν σας έχω ανάγκη και ούτε εσείς με έχετε. Η σχέση μας είναι ανιδιοτελής και φυσικά ο χρόνος που ξοδεύω για εσάς και τα χρήματα για να συντηρήσω αυτή μας την επικοινωνία είναι ελάχιστα μπροστά στην αγάπη των μηνυμάτων σας. Λένε ότι είμαστε λίγοι και ίσως έχουν δίκιο χίλια περίπου άτομα την ημέρα από όλο τον κόσμο αλλά κυρίως από την Ελλάδα (το 95%) είναι ελάχιστα μπροστά στις 50.0000 που εμφανίζουν κάποια άλλα sites ή blogs.
Όμως είμαστε διαφορετικοί και φαίνεται καθαρά από τα μηνύματά σας. Ίδιοι δεν είμαστε και αυτό είναι καλό αλλά δεν είμαστε ο μέσος πολίτης. Ότι και να μου λένε η ευτυχία δεν είναι θέμα ποσότητας αλλά ποιότητας. Το έχετε νιώσεις και εσείς όταν περνάτε καλά με έναν και όχι με χίλιους άλλους. Γιατί αυτός είναι ο άνθρωπος σας που μπορεί να σας κάνει να γελάσετε όταν όλα είναι χάλια. Και φυσικά αυτή η ευτυχία δεν αγοράζεται με χρήματα και όμως τέτοιες ευτυχίες μερικές φορές δεν τις βλέπουμε. Γιατί θα μου πείτε ; Μα γιατί είμαστε άνθρωποι με όλες τις αδυναμίες και τα πάθη που δεν μας αφήνουν να νιώσουμε ευτυχισμένοι. Μέσα σε μια μίζερη καθημερινότητα αναζητούμε λίγη ευτυχία. Όμως πολλοί την αναζητούμε λάθος. Να αραδιάσω 80 ελατώματα και καταχρήσεις μάταιος κόπος. Ο καθένας ξέρει καλύτερα τον εαυτό του και τις αδυναμίες του. Σκεφτείτε τι θέλετε για να είσαστε ευτυχισμένοι γράψτε σχόλια και η συνέχεια θα είναι συναρπαστική όπως άλλωστε και όλη η διαδικτυακή γνωριμία μας. Μην νομίζετε ότι δεν σας ξέρω περνάτε δίπλα μου κάθε μέρα απλά δεν μιλάμε. Και τι με αυτό; Για φανταστείτε με πόσους που αγαπάτε δεν μιλάτε μόνο αυτό σκεφθείτε. Και μετά λέτε γιατί είμαι έτσι. Πάντως περίμενα περισσότερα "αντίποινα" από όσους δεν ανέχονται την διαφορετικότητά μας και από όσους αμφισβητούν τις αξίες μας. Τελικά σήμερα σκέφτηκα ότι μπορούμε και να κερδίσουμε. Άλλωστε δεν κερδίζουν πάντα οι περισσότεροι και κάτι μου λέει ότι δεν είναι πιο δυνατοί από εμάς. Έχουν περισσότερα χρήματα θα πείτε. Μπα είναι ευνοϊκή περίοδος για εμάς άλλωστε τα χαρτιά δεν έχουν ψυχή και τα "όπλα" τους είναι σε αγύμναστα χέρια. Οι Ιδέες δεν πωλούνται και φυσικά είμαστε πλούσιοι σε αυτές. Σας ξάφνιασε η αισιοδοξία μου; Είπαμε ένα μικρό μάθημα της ζωής μας βγάζει από περίεργες ατραπούς και μας κάνει να δίνουμε περισσότερη αξία σε πραγματικά σημαντικά πράγματα. Αφήστε λοιπόν τα ασήμαντα , αφήστε και εμάς εάν είμαστε μέρος ενός συστήματος που σας θέλει να κοιμάστε. Εσείς αποφασίζετε ή μάλλον αποφασίζετε από τις πολλές επιλογές να βρείτε κάτι που να σας ταιριάζει. Εγώ πάντως και όταν δεν θα γράφω εδώ θα σκέφτομαι ότι κάθε λέξη που ανταλλάξαμε ήταν σημαντική μέσα σε έναν οχετό άχρηστων ειδήσεων υπήρχαν και 2-3 καλές. Άντε γιατί κάποιοι σας έβαλαν να κοιμάστε νωρίς γιατί οι "μηχανές" νομίζουν ότι δεν έχουν αισθήματα. Πόσο λάθος κάνουν(Συνεχίζεται..............)
Σ.Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...