ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΑΙΛΑΚΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

Επιστολή στον πρωθυπουργό Κώστα Καράμανλή με την οποία ζητεί την επιστροφή του στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, απέστειλε ο πρόσφατα διαγραφείς βουλευτής Δράμας Σταύρος Δαϊλάκης. «Η κίνηση Δαϊλάκη θα εξεταστεί», ήταν η πρώτη αντίδραση από το Μέγαρο Μαξίμου. Οι πρόσφατες δηλώσεις μου είχαν ως μόνο γνώμονα τη στήριξή σας, διευκρινίζει στην επιστολή του προς τον πρωθυπουργό ο κ. Δαϊλάκης και ξεκαθαρίζει πως «ουδεμία πρόθεση είχα να δημιουργήσω πρόβλημα σε ένα κόμμα όπου ανήκα, ανήκω και θα ανήκω». Με την επιστολή μου αυτή και πέρα από την έκφραση συγνώμης μου, θεωρώ ότι δεν μπορώ να υπάρξω πολιτικά έξω από τη ΝΔ τονίζει ο βουλευτής Δράμας και ζητεί να επανεξεταστεί η επιστροφή του στη ΚΟ του κόμματος. Σε διαφορετική περίπτωση, αν δεν γίνει αποδεκτή η συγνώμη του, δηλώνει ότι η παραίτησή του είναι στη διάθεση του πρωθυπουργού. «Παρακαλώ να επανεξεταστεί άμεσα η επιστροφή μου σε αυτή και συγκεκριμένα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. Υπό διαφορετικούς όρους η παραίτησή μου είναι στη διάθεσή σας», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...