Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΚΟΥΜΑ ΣΤΗΝ ESPRESSO ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ

Υποδύθηκε έναν από τους εργάτες και μπήκε στο Ολυμπιακό Στάδιο, προκειμένου να πάρει έστω και ένα πλάνο της Μαντόνα. Χάρη στο παράτολμο σχέδιό του προβλήθηκαν για πρώτη φορά στην τηλεόραση στιγμιότυπα από πρόβα της Μαντόνα, χωρίς να έχει δοθεί προηγουμένως άδεια από τους υπεύθυνους του live. Ο ρεπόρτερ του STAR Βαγγέλης Γκούμας μιλά στην «Espresso της Κυριακής» για την δημοσιογραφική επιτυχία του που έκανε τον γύρο του κόσμου και αποκαλύπτει πτυχές από το σχέδιο που αναστάτωσε τη συναυλία της πιο διάσημης τραγουδίστριας στον κόσμο. Στασίδι στο Ολυμπιακό Στάδιο είχε στρώσει ο ρεπόρτερ Βαγγέλης Γκούμας, καθώς, όπως δήλωσε, η εξασφάλιση πλάνων από την πρόβα της Μαντόνα ήταν για εκείνον ένα στοίχημα με τον εαυτό του. «Ηταν δύσκολο να περάσω μέσα στο Ολυμπιακό Στάδιο. Σε όλες τις πόρτες υπήρχαν σεκιούριτι και κοντά στη Μαντόνα υπήρχαν άνθρωποι που ήρθαν από την Αμερική και ανήκαν στο προσωπικό ασφάλειας της τραγουδίστριας. Επρεπε να βρω έναν τρόπο για να περάσω μέσα και ο μόνος που σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή ήταν κουβαλήσω κάποια κιβώτια με αναψυκτικά και νερά, ώστε να κατορθώσω να μπω μέσα» μας είπε ο δαιμόνιος ρεπόρτερ. - Δεν σε ρώτησε κανείς ποιος είσαι; Τα ρούχα που φορούσα έμοιαζαν κάπως με αυτά των ανθρώπων που κουβαλούσαν τα αναψυκτικά στο Στάδιο. Ημουν πολύ απλά ντυμένος. Είχα την τύχη να περάσω, χωρίς τελικά να συμβεί οτιδήποτε. - Πώς κατάφερες να βγάλεις την κάμερα; Είχα μια handy camera. Κρύφτηκα πίσω από κάποια καθίσματα και έτσι κατάφερα να πάρω μερικά πλάνα από την πρόβα της Μαντόνα. Βρέθηκα μόλις λίγα εκατοστά μακριά της. Το να βγω μετά από εκεί ήταν το μόνο εύκολο. Αλλωστε, δεν τους ενδιαφέρει ποιοι βγαίνουν αλλά ποιοι μπαίνουν. - Εγινε κάποια παρατήρηση από την ομάδα της Μαντόνα μετά την προβολή των πλάνων; Εβλεπα ότι η Μαντόνα κοίταζε συνεχώς το μικρόφωνο του STAR. Μια γυναίκα από την ομάδα της με πλησίασε και με ρώτησε «γιατί δείξατε πλάνα από την πρόβα, αφού εμείς έχουμε υπογράψει συμβόλαιο να μην παιχτεί κανένα πλάνο». Εγώ της απάντησα πως δεν έχουν υπογράψει κανένα συμβόλαιο με εμένα. - Συνέχισες απτόητος όμως! Την κυνήγησες και μετά στο ξενοδοχείο. Είχαμε την ευτυχία να είμαστε οι μοναδικοί από τα τηλεοπτικά κανάλια που είχαμε αυτήν την πληροφόρηση. Υπήρξε ένας πόλεμος με τους σεκιούριτι. Ο άνδρας της προσωπικής της ασφάλειας, με τον οποίο μίλησα πολλές φορές, μου είπε χαρακτηριστικά: «Απομακρύνσου και μην τραβάς, γιατί δεν θέλει η Μαντόνα. Μη με ακουμπάς για να μη σε ακουμπάω και μη με τραβάς για να μη σε τραβάω». Διαρκώς μου έλεγε αυτήν τη φράση. Την ώρα που πήγανε να φύγουνε έγινε ο μεγάλος χαμός. Τα τζιπ ήθελαν να ξεφύγουν από τον κόσμο. Ηταν σαν να έβλεπε κανείς μια σκηνή από κινηματογραφική ταινία. Την ώρα που ξεκίνησε το τζιπ με τη Μαντόνα και τον άνδρα της προσωπικής της ασφάλειας, του έφυγε το ακουστικό του από το αυτί, το σήκωσα, του το έδωσα, του ευχήθηκα καλό ταξίδι και συνέχισα να κάνω την περιγραφή! - Είσαι φανατικός της Μαντόνα ή απλώς έκανες τη δουλειά σου; Είμαι φαν της Μαντόνα αλλά έκανα απλώς τη δουλειά μου. Ηταν ένα στοίχημα να μπορέσω να το καταγράψω αυτό. Ενα στοίχημα ότι θα μπορέσω να μπω και εκεί. Κατά καιρούς έχω περάσει μέσα από χώρους που ήταν δύσκολη η πρόσβαση. Υπήρχαν η αγωνία και το άγχος, γιατί αν σε πιάσουν εκεί οι Αμερικανοί, δεν είναι σίγουρο ότι θα βγεις όρθιος. Εφυγα τρέχοντας μετά και πήγα στο κανάλι. «Να ζήσω μια αεροπειρατεία» Ο ρεπόρτερ όμως που έκανε άνω-κάτω τη Μαντόνα έχει... τρελά σχέδια και ιδέες για το μέλλον. Νιώθει έτοιμος να αντιμετωπίσει τα πάντα... «Μου περνούν τρελές ιδέες από το μυαλό. Θα ήθελα να ήμουν σε ένα αεροπλάνο, να γίνει μια αεροπειρατεία και να μπορέσω να καταγράψω τα πάντα». Πέρα από τα στοιχήματα που βάζει πάντα με τον εαυτό του για αποκλειστικά ρεπορτάζ, δηλώνει προσγειωμένος. «Πιστεύω ότι υπάρχουν καλύτεροι από έμενα που δεν έχουν δουλειά, όπως και ότι υπάρχουν χειρότεροι από εμένα που παίρνουν περισσότερα χρήματα». Ο ίδιος θεωρεί κλειδί της επιτυχίας στο ρεπορτάζ με τη συναυλία της Μαντόνα τη συνεργασία που είχε με τον αρχισυντάκτη του, και επισημαίνει ότι τα καλύτερα θέματα που έχει κάνει ήταν με τον Σταμάτη Μαλλέλη. ΕΒΕΛΙΝΑ ΝΥΚΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...