ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΤΣΑΤΣΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ( Η ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΑΤΟΜΑ)

Του Σταύρου Μαρίνη Τίποτα δεν με ενοχλεί περισσότερο από κάτι τυπάκια τα οποία προσπαθούν να μας παρουσιάσουν όλους ίδιους. Αυτή η ισοπέδωση που έχει τις ρίζες της στην μετριότητα των ανθρώπων αυτών είναι ιδιαίτερα αποκρουστική σε μένα, περισσότερο και από τις γκόμενες που σου λένε σε αγαπώ από την πρώτη εβδομάδα της σχέση σας. Γιατί τα γράφω σήμερα όλα αυτά γιατί κάποιοι διαδίδουν ότι επειδή εργάζομαι στο STAR , αυτόματα μετατρέπομαι σε έναν υπάλληλο του ομίλου και κατά επέκταση σε "τσάτσο" του Βαρδινογιάννη. Επειδή δεν τον βρίζω από το πρωί μέχρι το βράδυ ενώ αυτοί ουδέποτε έχουν κοντραριστεί με καμιά εργοδοσία τους. Εγώ δεν θα κάτσω να ασχοληθώ και πάλι με τις περσινές μου περιπέτειες και για κανέναν λόγω δεν έχω πρόβλημα να αναφέρω τις εκπομπές στις οποίες έχω εργαστεί , έχω γυρίσει όλα τα γνωστά κανάλια ενώ αυτοί που με κατηγορούν για τσάτσο είναι πάντα πίσω από την ίδια εργοδοσία ή μάλλον διοίκηση. Δεν θα ασχοληθώ τώρα με εκπομπές μαγειρικής ούτε θα κάνω λογοκρισία σε εσάς που μπορεί σαν αναγνώστες να με εγκαταλείπετε γιατί και εγώ το τελευταίο διάστημα σας έχω παραμελήσει. Οι επισκέψεις στο blog σας είναι γύρω στις 400 ημερησίως , όμως ούτε και στις 19 επισκέψεις ημερησίως και εάν κατρακυλίσουμε θα διαγράψουμε αυτό το blog. Άλλωστε παράλληλα λειτουργεί και άλλο site που έχει 12.000 επισκέψεις ημερησίως!!!! και είμαστε συνδιαχειριστές . Το blog το κρατάμε μόνο για την καύλα μας και γιατί εμείς δεν έχουμε μάθει να σκύβουμε το κεφάλι. Προφανώς δεν βλέπουμε τους "νάνους" που κυκλοφορούν γύρω μας σκουντουφλάμε πάνω τους και έτσι παθαίνουμε ζημιές. Νάνοι πνευματικά γιατί δεν έχουμε τίποτα με τους κοντούς ανθρώπους. (Συνεχίζεται)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...