ΚΑΙ Η ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

RE FILE MIN PAS STAR KALYTERA PIGAINAI ALPHA .

Ανώνυμος είπε...

Με ΑΙΜΆΡ το πρωτάθλημα θα ήταν περίπατος τώρα τα πράγματα είναι δύσκολα φίλε Σταύρο. Έμαθα από τον Δημήτρη ότι θα είσαι φέτος πιο συχνά στο γήπεδο, έμαθα ότι έχεις σοβαρό πρόβλημα υγείας μην σε παίρνει από κάτω οι γιατροί κάνουν λάθη πολλές φορές. Ελπίζω να σε βλέπουμε πιο συχνά, περνάω και από τον Θέμη έχεις εξαφανιστεί μου είπε η Δώρα.

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε ανησυχώ μου είπε ο Δημήτρης ότι έφυγες από την εφημερίδα και ότι είσαι άρρωστος, πέρασα από Ηλιούπολη και μου είπαν ότι παράτησες και το μαγαζί τι τρέχει; Μίλησα με την Ρομπέρτα και μου είπε ότι έχει να σε δει κανένα μήνα, ψάχνω να σε βρώ στο τηλέφωνο τίποτα, και στο blog τα κείμενα δεν μου φαίνονται δικά σου, ίσως τα έχεις αφήσει έτοιμα, δεν υπάρχει ενημέρωση χωρίς όρια όπως παλιά. Θα κοιτάξω να σε βρω από κοντά όταν γυρίσω στην Αθήνα , είμαι Κρήτη μαζί με την Μαριέττα λέμε τον Γενάρη να παντρευτούμε θα μας παντρέψεις ;

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ είπε...

Καλά να περάσεις στην Κρήτη , φίλε Στράτο και να προσέχεις την Μαριέττα αλλά μου είναι δύσκολο να σας παντρέψω. Να παντρέψω κάποια που έχει αυτό το όνομα μου είναι εξαιρετικά δύσκολο, ίσως εάν άλλαζε όνομα. Πλάκα κάνω , μην ανησυχείς για μένα είμαι σαν τις γάτες...

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ είπε...

ΓΕΝΙΚΆ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΕΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΣΤΕΛΝΩ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ BLOG ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ.

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...