O Arquette «ανοίχτηκε» στην Oprah

Άνοιξε την καρδιά του ο David Arquette στην εκπομπή της Oprah Winfrey και μίλησε για το ποτό και τον χωρισμό του με την Courteney Cox μετά από 11 χρόνια γάμου.
«Είναι η πρώτη φορά που είμαι νηφάλιος μετά από 30 χρόνια όταν άρχισα να πίνω σοβαρά από τα 12. Θα ήθελα να πω στον κόσμο ότι μπορεί να ξεφύγει από αυτή την εξάρτηση, αρκεί να το θέλει».
Και συνέχισε μιλώντας για τον χωρισμό του με την Courteney Cox.
«Ακόμα και όταν βγαίναμε ραντεβού μαζί, υπήρχαν στιγμές που η εξάρτησή μου, την φόβιζε. Συνέχισα να πίνω και κατά τη διάρκεια του γάμου μας, ώσπου κάποια στιγμή είπα στην Courtney ότι “μάλλον” δεν σου αρέσω αυτή τη στιγμή. Θυμάμαι ότι λίγο πριν μου πει η Courtney ότι θέλει να χωρίσουμε, μου ξεκαθάρισε ότι “δεν μπορεί να είναι άλλο η μητέρα μου”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...