Με νέο look η Νατάσα Θεοδωρίδου

Η γνωστή τραγουδίστρια, με αφορμή το νέο της video clip για το τραγούδι «Ψέμα», αποφάσισε να αλλάξει τα μαλλιά της και κυκλοφορεί πλέον με εμφάνιση εμπνευσμένη από τη δεκαετία του ’60.
Τα μαλλιά της είναι πιο ξανθά από κοντά, φιλαριστά και κομμένα με φράντζα. Τη νέα εμφάνιση της τραγουδίστριας επιμελήθηκε ο Βασίλης Μπουλούμπασης, ο οποίος φροντίζει και τα μαλλιά της Ελένης Μενεγάκη.
Το νέο clip της Νατάσας γυρίστηκε υπό τις οδηγίες του Κωνσταντίνου Ρήγου στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται η Νατάσα. Εκείνη ερμηνεύει το κομμάτι και δίπλα της κάθεται ένα ζευγάρι που κάνει όσα λέει.
«Δεν ήμουν ποτέ λάτρις της υπερβολής. Η εικόνα μου ήταν και παραμένει απλή. Είμαι λαϊκή τραγουδίστρια, δεν στηρίζομαι στην εικόνα μου, φροντίζω να είμαι κομψή με τα δικά μου δεδομένα, αλλά πάντα απλή» δήλωσε η ίδια στο περιοδικό «OK».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...