Carlos Leon: «Ευγνώμων για πάντα στη Madonna»

Ο Carlos Leon, ο οποίος τη δεκαετία του ’90 είχε σχέση με τη βασίλισσα της pop μουσικής και καρπός του δεσμού τους είναι η 14χρονη Λούρδη, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως η κόρη του είναι ο έρωτας της ζωής του. Παρόλο που η σχέση του με τη Madonna δεν κράτησε, ο Carlos είπε: «Είμαι και θα είμαι για πάντα ευγνώμων στη Madonna».
Το ζευγάρι γνωρίστηκε το 1994 στη Νέα Υόρκη και η σχέση τους έληξε επτά μήνες μετά τη γέννηση της Λούρδης, εκεί κάπου στο 1997.
«Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα. Δεν θα άλλαζα τίποτα. Πήρα ό,τι καλύτερο από αυτή τη σχέση, δηλαδή την κόρη μου, η οποία είναι τα πάντα για εμένα» πρόσθεσε στο περιοδικό «People».
«Είμαι επιεικής πατέρας και ακούω την κόρη μου. Είμαι κακός όμως, όταν πρέπει να την κάνω να πειθαρχήσει» αποκάλυψε ο Carlos.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...