Ζήτησε συγνώμη ο Μαρινάκης


Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός και μεγαλομέτοχος της πειραϊκής ομάδας, Βαγγέλης Μαρινάκης, με σημερινή δήλωσή του παραδέχεται ότι προέβη σε ατυχείς δηλώσεις μετά τη λήξη του σαββατιάτικου ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και καλεί τον προεδρεύοντα αντιπρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γόντικα, σε συνάντηση.


"Οι δηλώσεις μου αυτές ήταν λάθος το οπίο αναγνωρίζω. Όπως έκανα μέχρι τώρα αναλαμβάνω τις ατομικές μου ευθύνες. Καλώ άμεσα τον προεδρεύοντα Αντιπρόεδρο του Παναθηναϊκού σε συνάντηση, προκειμένου να συζητήσουμε και να βρούμε κοινά σημεία ώστε να εκτονωθεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, και να προβούμε σε κοινή ανακοίνωση", τονίζει.
"Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τον Ολυμπιακό δεν κρύφτηκα ποτέ. Στις δύσκολες στιγμές της ομάδας μας, ήμουν, είμαι και θα είμαι στην πρώτη γραμμή. Το Σάββατο το βράδυ αμέσως μετά την λήξη του αγώνα κατέβηκα στα αποδυτήρια να συγχαρώ την ομάδα μου. Στην συνέχεια έκανα δηλώσεις, οι οποίες έγιναν κάτω από έντονη συναισθηματική φόρτιση και χωρίς να έχω ακόμη πλήρη εικόνα, κακώς, για το τι συνέβη μετά την λήξη του αγώνα" επεσήμανε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού.
Καταδίκασε τα επεισόδια μετά το ντέρμπι της "ντροπής" ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Για επεισόδια που αμαυρώνουν «το όποιο αθλητικό πνεύμα έχει απομείνει ακόμη στην εποχή του επαγγελματικού αθλητισμού» έκανε λόγο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, σχολιάζοντας τα έκτροπα που ακολούθησαν τον αγώνα Ολυμπιακού- Παναθηναϊκού, το περασμένο Σάββατο.
«Είναι σαφές ότι είναι θλιβερό το ότι γίνονται τέτοια επεισόδια σε ένα χώρο ο οποίος υποτίθεται ότι είναι χώρος αθλητισμού», ανέφερε ο κ. Πεταλωτής, τονίζοντας ότι οι εξελίξεις στο χώρο είναι μια ευκαιρία για τους αθλητικούς παράγοντες, τις διοικήσεις των ποδοσφαιρικών ομάδων και για την Πολιτεία, «να αναλογιστούν πραγματικά πού πάμε».
Σημείωσε, επίσης, ότι η αρμόδια εισαγγελέας ήδη συλλέγει υλικό και η Δικαιοσύνη κάνει το καθήκον της, έτσι ώστε να τιμωρηθούν όλοι όσοι προκάλεσαν τα επεισόδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...